Beantwoord

Beide Wifipunten geannuleerd ipv eentje

• 6 januari 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Heb 1 WiFi punt opgezegd. Ik krijg bericht dat ik alle 2 WiFi punten moet terug sturen. Navraag bij T Mobile leerde dat in het ‘systeem’ staat dat beide WiFi punten zijn geannuleerd. Op mijn verzoek om dit te herstellen kreeg ik als reactie: ‘dat is het systeem. Kan ik niet aan doen’. Ik moet eerst alle 2 apparaten terugsturen en dan pas opnieuw 1 aanvragen. T Mobile geeft geen antwoord op de de vraag waarom het zo omslachtig moet en hoe ik als consument al die tijd zonder WiFi kan blijven (daar internet een basis behoefte is). Alleen maar onbegrip. 
ik heb daarna een klacht ingediend via consumentenorganisaties en via deze weg. Dat zal waarschijnlijk de eerste stap zijn om naar de Geschillencommissie  te gaan. Want T Mobile is zelf niet in staat om een simpel probleem waar zij hen ‘systeem’ voor verantwoordelijk is op te lossen. Zeer slecht. 
Ik eis dan ook dat de dubbele annulering van WiFi punten opgedaan wordt gemaakt zodat ik deze contractperiode kan uitzetten. 
lik heb slechts 1 WiFi punt opgezegd en dp zo moet het ook verwerkt worden. 

icon

Beste antwoord door Jason 8 januari 2021, 13:03

Hoi @majou, welkom op de Community!

Dat is inderdaad niet de bedoeling geweest, excuses voor het ongemak. Wat ik wel zie, is dat je via My T-Mobile Thuis beide Wifipunten geannuleerd hebt. Dat neemt niet weg dat wij het gewoon direct hadden moeten herstellen, daar ben ik het 100% mee eens. 

Gelukkig heeft mijn collega van de Klantenservice dit rechtgezet en er nu voor gezorgd dat er slechts één Wifipunt geannuleerd wordt. 

Kan ik iets voor je doen? We helpen en denken hier graag mee. Stay safe!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @majou, welkom op de Community!

Dat is inderdaad niet de bedoeling geweest, excuses voor het ongemak. Wat ik wel zie, is dat je via My T-Mobile Thuis beide Wifipunten geannuleerd hebt. Dat neemt niet weg dat wij het gewoon direct hadden moeten herstellen, daar ben ik het 100% mee eens. 

Gelukkig heeft mijn collega van de Klantenservice dit rechtgezet en er nu voor gezorgd dat er slechts één Wifipunt geannuleerd wordt. 

Kan ik iets voor je doen? We helpen en denken hier graag mee. Stay safe!

Reageer