[Belangrijk] Rekening december niet geïncasseerd

  • 3 januari 2018
  • 0 reacties
  • 567 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1207 reacties
De decembermaand is een dure maand, dat is geen nieuws voor de meesten. Dat vermoedde ons systeem ook, misschien dat hij daarom in december niet naar alle klanten een rekening heeft verstuurd. Door deze systeemfout is ook de rekening niet geïncasseerd.

Heb jij ook in december geen rekening ontvangen van T-Mobile Thuis en is er die maand geen abonnementsgeld afgeschreven? Dan ontvang jij begin volgende week hierover een e-mail. Via deze e-mail kan je de rekening alsnog handmatig betalen. Let op: doe dit alsjeblieft vóór 14 januari 2018! Zo voorkom je een blokkade op je diensten.

Wat is er aan de hand?
Door een systeemfout hebben enkele klanten in december geen rekening van de T-Mobile Thuisdiensten ontvangen en dit bedrag is daardoor ook niet afgeschreven. Excuses daarvoor. Wij vragen deze klanten in een e-mail vriendelijk om het bedrag alsnog over te maken.

Voor wie geldt dit?
Alleen klanten die in december geen rekening van T-Mobile Thuis hebben gekregen (en daardoor ook geen afschrijving van ons hebben gehad), ontvangen een e-mail met daarin een betaalverzoek.

Hoe betaal ik de rekening van december?
In de mail staat hoe je de rekening handmatig kunt overmaken. Doe dit vóór 14 januari 2018!

Alvast bedankt voor het betalen en excuses voor het ongemak!

0 reacties

Geen reactie

Reageer