Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice

Vandaag meer dan een uur aan de telefoon gehangen om een verlengingsaanbod te krijgen.
Eerst krijg ik een dame aan de telefoon die mij zou doorverbinden naar de betreffende afdeling en gelijk ons een nieuwe afstandsbediening zou toe sturen, wordt ik in de wacht gezet en na een kwartier wordt de verbinding gewoon verbroken.
Nog eens gebeld, vrouw neemt het allemaal een keer door en gaat me doorverbinden en na 2 minuten zegt ze dat ze er niet doorkomt en dat ik het zelf beter kan proberen.
Ik nog eens bellen en dan optie 5 intoetsen, wordt er verteld dat de wachttijd ongeveer 5 minuten zal zijn, na ruim een half uur maar opgehangen.
Ik wordt hier zo moedeloos van, als je een abonnement wilt afsluiten heb je binnen een minuut iemand aan de lijn, maar als je een klacht hebt of zoals ik een verlengingsaanbod(of opzeggen) wilt geven ze niet thuis.
Vanavond nog 1 keer proberen en anders is het klaar.
icon

Beste antwoord door Brian 2 september 2017, 17:14

Hey Barry, op dit moment is het historisch druk waardoor het wat langer duurt dan normaal om iemand aan de lijn te krijgen. Goed om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! Als nieuwe klant ontvang je de eerste 6 maanden inderdaad extra korting. Jij hebt hier al gebruik van gemaakt maar wees gerust ook bij je verlenging ontvang je korting en we zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je over zou stappen! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, we beantwoorden ze graag!

Ik adviseer altijd 's ochtends vroeg of tijdens etenstijd te bellen, dan is het meestal een stuk rustiger. Of natuurlijk gewoon via social media!

@CrisTien, NLE is een energieleverancier die sinds kort ook Internet aanbiedt. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Het gaat hier trouwens over T-Mobile thuis
Intussen is het gisteravond gelukt en hebben ze me een verlengingsaanbod gedaan.
De eerste 6 maand €10 korting en daarna gewoon wat ik nu betaal.
Helaas heb ik dit niet zwart op wit gekregen (raar) en als ik het wou moest ik maar weer bellen.(hopelijk gaat dat dan wat sneller)
Een redelijk aanbod vind ik zelf, maar mijn vrouw vind het raar dat nieuwe klanten €20 korting krijgen de eerste 6 maand.
Haar(en mij trouwens ook) lijkt de NLE ook wel wat, iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik weet dat dit nou niet de plek is om dat te vragen , maar ja , niet geschoten is .........
Voor de rest tevreden met T-Mobile (al was dat in het begin wel anders)
Reputatie 7
Badge +14
NLE? Wie wat is dat dan?
Reputatie 5
Badge +5
Hey Barry, op dit moment is het historisch druk waardoor het wat langer duurt dan normaal om iemand aan de lijn te krijgen. Goed om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! Als nieuwe klant ontvang je de eerste 6 maanden inderdaad extra korting. Jij hebt hier al gebruik van gemaakt maar wees gerust ook bij je verlenging ontvang je korting en we zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je over zou stappen! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, we beantwoorden ze graag!

Ik adviseer altijd 's ochtends vroeg of tijdens etenstijd te bellen, dan is het meestal een stuk rustiger. Of natuurlijk gewoon via social media!

@CrisTien, NLE is een energieleverancier die sinds kort ook Internet aanbiedt. 🙂

Reageer