Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice

• 27 februari 2018
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2
Wat is er mis met de bereikbaarheid van de klantenservice!
Vandaag twee maal gebeld, omdat de dienst wederom niet werkt zoals het hoort.
Twee keer toe verbinding geverbroken voordat iemand me te woord stond!
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2018, 15:57

Hi StefanT,

Hoe het precies komt dat de verbinding verbroken wordt, durf ik vanaf hier niet te zeggen. Het is in ieder geval zeker niet de bedoeling dat dit op deze manier gebeurt! Excuus!

Misschien kun je hier aangeven wat er precies aan de hand is? We helpen je hier dan graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi StefanT,

Hoe het precies komt dat de verbinding verbroken wordt, durf ik vanaf hier niet te zeggen. Het is in ieder geval zeker niet de bedoeling dat dit op deze manier gebeurt! Excuus!

Misschien kun je hier aangeven wat er precies aan de hand is? We helpen je hier dan graag verder!
Reputatie 2
Hoi David

Ik heb je hierover een prive bericht gestuurd omdat het een lang en erg negatief verhaal werd voor T-Mobile.

Ben benieuwd naar de structurele oplossingen en verbeteringen in deze dienstverlening.

Groeten Stefan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Stefan,

Bedankt voor jouw uitgebreide toelichting! Ik heb dit doorgezet naar mijn collega, Brian, omdat hij jouw vragen en opmerkingen beter op kan pakken dan ik. Hij komt hier zo spoedig mogelijk op terug! 🙂
Reputatie 2
Hoi David,

Bedankt voor je toelichting, ik ben erg benieuwd wat er uit de analyse van je collega Brian komt.
Je sluit natuurlijk geen abonnement af met de verwachting zo vaak de (moeilijk) bereikbare klantenservice nodig te hebben.

Reageer