Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice

Reputatie 2
Kan T-Mobile het irritante bandje verwijderen op de klantenservice nummers van Thuis en Mobiel!
Waarin je gevraagd word een gespreksonderwerp in te spreken wat nooit verstaan word.
Als je de klantenservice nodig hebt is het ALLEEN extra frustrerend als het apparaat je niet verstaat het je een paar keer laat herhalen en nog steeds niet begrijpt. Ga gewoon terug naar de duidelijke bandjes van vroeger waarin je gewoon keuzenummers had voor een bepaalde afdeling, zodat je wist iemand met kennis van het probleem te spreken i.p.v. zo maar hopen iemand te spreken die je kan helpen.

Tevens is het geen overbodige luxe de bereikbaarheid te vergroten, zodat wachttijden van +30 minuten erg uitzonderlijk worden.

Doordat het nieuwe verwijs systeem de ingesproken teksten nooit snapt word je tijdens het bellen nog bozer.
icon

Beste antwoord door Brian 14 februari 2019, 14:33

Hi @StefanT, nooit gedacht dat iemand terug zou verlengen naar een telefonisch keuzemenu 🙂 (ik vind ze persoonlijk gruwelijk irritant). De reden dat we over zijn gestapt op een gesproken systeem is zodat we je sneller/beter van het juiste antwoord kunnen voorzien! Idealiter zou je 99% van de antwoorden op je vragen direct online moeten kunnen vinden en zelf je abonnement aanpassen hoe en wanneer jij wil! We zijn hier al behoorlijk ver mee met My T-Mobile en My T-Mobile Thuis krijgt ook steeds meer mogelijkheden.

Via het belsysteem proberen we je nu ook rechstreeks door te verwijzen naar het juiste antwoord op jouw vraag zodat je juist niet meer een half uur aan de telefoon hoeft te hangen maar het meteen zelf kan regelen. UIteraard snappen we dat je in sommige gevallen tóch contact wil hebben met een medewerker, die optie is er natuurlijk altijd. Dit gaat het snelst via Facebook of Twitter of via de Chat. Uiteraard kan je óók veel vinden op de Community en als je via al deze mogelijkheden je antwoord echt niet kan vinden dan kan hebben we inderdaad nog onze collega's die je graag telefonisch te woord staan!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @StefanT, nooit gedacht dat iemand terug zou verlengen naar een telefonisch keuzemenu 🙂 (ik vind ze persoonlijk gruwelijk irritant). De reden dat we over zijn gestapt op een gesproken systeem is zodat we je sneller/beter van het juiste antwoord kunnen voorzien! Idealiter zou je 99% van de antwoorden op je vragen direct online moeten kunnen vinden en zelf je abonnement aanpassen hoe en wanneer jij wil! We zijn hier al behoorlijk ver mee met My T-Mobile en My T-Mobile Thuis krijgt ook steeds meer mogelijkheden.

Via het belsysteem proberen we je nu ook rechstreeks door te verwijzen naar het juiste antwoord op jouw vraag zodat je juist niet meer een half uur aan de telefoon hoeft te hangen maar het meteen zelf kan regelen. UIteraard snappen we dat je in sommige gevallen tóch contact wil hebben met een medewerker, die optie is er natuurlijk altijd. Dit gaat het snelst via Facebook of Twitter of via de Chat. Uiteraard kan je óók veel vinden op de Community en als je via al deze mogelijkheden je antwoord echt niet kan vinden dan kan hebben we inderdaad nog onze collega's die je graag telefonisch te woord staan!
Reputatie 2
Hoi Brian,

Ik vind telefonische klantenservice vaak persoonlijker dan forum. Of socialmedia.
Ik weet dat je veel dingen inmiddels online eenvoudig kunt regelen en dat zal ik ook doen. Maar een creditering aanvragen, omdat het administratieve proces niet klopt ben ik helaas nog niet tegen gekomen. Of de mogelijkheid om in je account een factory reset van modem of tv ontvangers door te voeren.
Je belt dan waarschijnlijk omdat je snel "goed" geholpen wilt worden. Door goede keuze in het keuzemenu weet je dat je iemand krijgt te spreken die kennis heeft van zaken.
Die dame die nooit verstaat waar het over gaat je het nogmaals laat inspreken en dan uit eindelijk maar bij iemand terecht laat komen vind ik in dat geval frustrerend.
Dan zou ik liever de optie terug zien komen die jullie een periode na de overname van Vodafone had en je teruggebeld werd op het moment dat je aan de beurt bent.

Als het huidige systeem verder ontwikkeld word en beter gesproken teksten leert herkennen zal het vast minder frustratie oproepen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @StefanT, fair point, er is zeker wat te zeggen voor persoonlijk contact. Het uiteindelijke doel is om onze klanten zo veel mogelijk tools te geven zodat ze de "simpele" vragen zelf op kunnen lossen. Op die manier hebben wij tijd over voor de complexere vragen en kunnen we de tijd nemen voor onze klanten 🙂

Reageer