Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice voor t-mobile thuis klanten via e-mail

• 31 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 1487 Bekeken

Helaas gedwongen bij jullie terechtgekomen door de verkoop van Vodafone Thuis. Daar kon ik de klantenservice tenminste nog een email sturen. Bij jullie moet dat blijkbaar via socialmedia. En daar heb ik dus geen zin in. Ik wil gewoon een mail kunnen sturen met mijn vraag of opmerking. Het gaat nl niemand iets aan wat mijn vraag en/of opmerking is.
Ik wil dus gewoon weten hoe ik, nu er toch email adressen verwijderd worden, oude emailadressen kan verwijderen. En ik dus geen emailadressen noemen op een forum wat voor iedereen toegangelijk is. Dat noemen ze geloof ik privacy. Dus graag een mogelijkheid om jullie per email te benaderen.
m.vr.gr.
Shipmate

Moderator edit: In ons Contacttopic T-Mobile Thuis kun je de contactmogelijkheden en de openingstijden hiervan vinden.
icon

Beste antwoord door CrisTien 31 augustus 2017, 14:49

Hallo welkom.
De contactopties zijn privé. Je kan bellen of een privé bericht sturen via Twitter of Facebook.
https://www.facebook.com/tmobilenl (Kies rechts boven voor chatbericht)
Niemand kan op die manier mee lezen.
Succes

Tel:
0800-0092 (gratis)

Openingstijden voor algemene vragen
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten
Openingstijden voor storingsvragen
Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo welkom.
De contactopties zijn privé. Je kan bellen of een privé bericht sturen via Twitter of Facebook.
https://www.facebook.com/tmobilenl (Kies rechts boven voor chatbericht)
Niemand kan op die manier mee lezen.
Succes

Tel:
0800-0092 (gratis)

Openingstijden voor algemene vragen
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten
Openingstijden voor storingsvragen
Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb wat vragen😲
Hoelang weten jullie al dat je een nieuw e-mailadres krijgt?
(Als je een andere provider krijgt(neemt) krijg je ook een andere mailserver, dat is overal zo.
Die overnamen is toch al een tijd geleden?
Hebben jullie hierover geen bericht gehad met uitleg?
En hebben jullie de mogelijkheid gekregen om je contract te ontbinden als je niet naar TM wou?
Reputatie 7
Badge +10
Rien.1945

Je bent over gegaan naar van Vodafone naar T-Mobile. Vodafone is nog steeds een zelfstandig bedrijf die wil dat er een einde komt aan het gebruik van deze e-mail adressen.
Als je overstapt naar een andere provider verlies je gewoon je e-mail adres.
Daarom dus mijn advies: gebruik geen e-mail adres van je provider. bij welke provider je ook zit.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Rien,

Ik begrijp best dat het vervelend is.
Wat mij zelf is opgevallen is dat nog geen 10% van de gebruikers een e-mail adres van de provider gebruikt. en eigenlijk is dit allemaal vanzelf gegaan. gmail en hotmail zijn gewoon veel meer dan alleen een e-mail provider. ook de contacten en agenda's gebruik ik zelf actief bij gmail en is vergelijkbaar met exchange. er zitten dus meer voordelen aan deze e-mail diensten dan alleen maar e-mail.
Reputatie 1
Ben het helemaal eens dat je normaal moet kunnen mailen. Maar, ze zullen het nu wel erg druk hebben met boze klanten van Vodafone.
Reputatie 1
Hallo CrisTien. Bedankt voor je bericht.. Maar toch vind ik dat je ieder bedrijf moet kunnen benaderen via een normaal email adres. En alle klanten van Vodafone zijn gewend om dat wel te kunnen. En wij hebben er niet om gevraagd aan jullie te worden verkocht. En velen balen omdat we een nieuw email adres krijgen. Echt WAARDELOOS!!!!! Beetje normale service zouden we dan toch wel mogen verwachten?
Groeten,
Rien.
Reputatie 1
Dat weten we al "verkapt" sinds de overname. Dat stond in de kleine lettertjes. Vandaag, 31/8, hebben we officieel bericht gekregen. Over ontbinden is niet gesproken, maar ja, je kan alles per maand opzeggen toch? En inderdaad, bij een nieuwe provider heb je hetzelfde probleem. Maar nu heb ik geen vertrouwen meer in T-Mobile. Ben niet meer echt "blij" met deze provider. Technisch is het gewoon mogelijk om het oude adres te behouden.
Reputatie 6
Badge +5
Rien.1945,

Ik begrijp je punt en je gevoel. Toch denk ik dat ik je met wat uitleg wat positiever kan stemmen.

Je kunt ons namelijk wel degelijk mailen met een normaal e-mailadres. Je zegt dat je een e-mail hebt ontvangen. Als je hierop (of een willekeurig andere e-mail van ons) reageert, komt de e-mail bij ons uit! Makkelijk toch?

In alle communicatie van 15 februari en hier op ons forum hebben we het einde van het vodafone e-mailadres besproken. Ik begrijp dat het niet prettig is je e-mailadres te verliezen, daarom hebben we dit topic opgestart: Wijziging in je @Thuis e-mailadres. Hierin bespreken we tot in detail wat er gebeurt en geven we tips om het jou zo makkelijk mogelijk te maken.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier. Daar is het forum voor!
Reputatie 6
Badge +5
@Shipmate,

Graag denk ik met je mee, maar wat bedoel je met het verwijderen van oude e-mailadressen? Die je hebt aangemaakt bij je T-Mobile Thuis abonnement?
Reputatie 1
Ik kreeg een mail waarin de ellende werd meegedeeld. Het adres was: servicemail@t-mobile.nl
Het is echt niet mogelijk om dan terug te mailen hoor. Dit adres werkt dus niet. Is het nou echt zo moeilijk om een normaal email adres bekend te maken voor mailen met T-Mobile? Sorry hoor, maar T-Mobile kan me op dit moment nog echt niet positief stemmen.
Reputatie 1
Ik ben gedwongen overgegaan. En bij veel providers blijft je oude adres gewoon bestaan. Ga nu inderdaad alles doen met gmail, maar dat is te laat. Als ik vrijwillig was overgegaan dan zou ik niks zeggen verder. Maar ik zat net een paar maanden bij Vodafone (alle adressen dus aangepast), en toen kwam het bericht dat we verkocht waren. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Reageer