Beantwoord

Bestelling blijft open staan & Thuisvoordeel wordt niet verwerkt.

  • 25 februari 2021
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Beste,

 

Sinds vorige week is door de monteur alles netjes aangesloten op mijn nieuwe adres. Echter blijft in my T-mobile thuis de bestelling als ‘open’ staan en zie ik bij mijn abbonement dat alles nog ‘in aanvraag’ is. Verder blijft ook mijn thuisvoordeel hangen op ‘in verwerking’ zouden jullie mij verder kunnen helpen? Ik loop namelijk nu ook mijn korting mis. 

 

Vriendelijke groet,

 

Stijn 

icon

Beste antwoord door Cal 1 maart 2021, 13:18

Hi @Stijko,

Tof dat je inmiddels van ons internet én ons klantvoordeel kan genieten! :wink: Mocht ik je nog met iets anders bij kunnen staan, geef gerust een gil. Voor nu nog veel plezier met onze producten gewenst!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Stijko,

Tof dat je inmiddels van ons internet én ons klantvoordeel kan genieten! :wink: Mocht ik je nog met iets anders bij kunnen staan, geef gerust een gil. Voor nu nog veel plezier met onze producten gewenst!

Reageer