Beantwoord

Betaling

  • 27 februari 2019
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb vandaag een betaling gedaan via bank overdracht.

Helaas is de blokkade nog niet er vanaf.
Kan dat snel gedaan worden.

Email heb ik de betaalbewijs gestuurd.
Kvandrooge@live.nl

Kklantnummer STW20469

Graag spoedig de blokkade eraf
Via iDEAL kon ik niet meer betalen dus kom alleen bank overdracht.
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 februari 2019, 20:38

Hoi @KevinDroohe

Is de rekening al verwerkt in My T-Mobile Thuis?
Hier vind je meer informatie over rekeningen en betalingen van T-Mobile Thuis.
Zelf overmaken kost altijd iets meer tijd voor dat het geld binnen is bij TM.

Mogelijk kunnen de moderators iets voor je betekenen, ze reageren (mits niet te druk binnen 24/48 uur.
Fijne avond!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @KevinDroohe

Is de rekening al verwerkt in My T-Mobile Thuis?
Hier vind je meer informatie over rekeningen en betalingen van T-Mobile Thuis.
Zelf overmaken kost altijd iets meer tijd voor dat het geld binnen is bij TM.

Mogelijk kunnen de moderators iets voor je betekenen, ze reageren (mits niet te druk binnen 24/48 uur.
Fijne avond!
Nee dat staat er nog niet dat het eraf is.
Hopelijk gaat het er snel af want dan kan ik weer tv kijken !!
Reputatie 6
Badge +2
Automatische afschrijving is nog altijd de beste manier om te voorkomen dat men vergeet te betalen of afgesloten te worden.
Reputatie 4
Badge +2
Geweldig dat je Kevin zo'n duidelijke uitleg hebt gegeven @CrisTien, bedankt! Tot mijn grote opluchting zie ik dat de blokkade op jouw T-Mobile Thuis abonnement weg is @KevinDroohe. Alle rekeningen zijn netjes betaald. Goed bezig! 😁

Reageer