Beantwoord

Betalingen T-Mobile Thuis

• 23 januari 2018
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Beste,

Per eind november 2017 maak ik gebruik van T-Mobile Thuis. Bij het doen van de boekhouding kom ik echter geen incasso van T-Mobile tegen gedurende de periode dat ik gebruik maak van T-Mobile Thuis. Tevens wanneer ik inlog staan er geen rekeningen beschikbaar. Dit terwijl het rekeningnummer en het abonnement op mijn account wel kloppen. Tevens heb ik aan het begin van mijn abonnement een machtigingsformulier voor automatisch incasso verstuurd waarvoor ik ook bevestiging heb gekregen.

Kan dit? Hoe kan het opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

R.Brouns
icon

Beste antwoord door Brian 29 januari 2018, 16:44

Hi Rbrouns, wat jozik zegt klopt helemaal maar ik heb meteen even met je meegekeken en er lijkt hier toch iets niet helemaal goed te gaan met je facturen. Maar wees gerust, ik ga dit verder uitzoeken en ik kom hier eind deze week bij je op terug!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
De incasso van T-mobile loopt via STICHTING DERDENGELDEN BUCKAROO. In de omschrijving staat wel dat het om de incasso van T-mobile gaat.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Rbrouns, wat jozik zegt klopt helemaal maar ik heb meteen even met je meegekeken en er lijkt hier toch iets niet helemaal goed te gaan met je facturen. Maar wees gerust, ik ga dit verder uitzoeken en ik kom hier eind deze week bij je op terug!

Reageer