Beantwoord

betalingsregeling

  • 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 426 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
Het lukt mij niet om een betalingsregeling aan te vragen voor mijn tmobile thuis
icon

Beste antwoord door Piotr 21 juni 2019, 14:55

Hey @Dk12,



Het is niet meer mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Je kunt het openstaande bedrag overmaken onder vermelding van je klantnummer 'spatie' rekeningnummer. Je klantnummer en het rekeningnummer staan rechtsboven op je rekening. Maak het openstaande bedrag over naar NL95 COBA 0637 0559 34 t.n.v. T‑Mobile Thuis. Dan zorgen wij dat alles verder netjes wordt afgehandeld. ☺️
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Dk12,

Het is niet meer mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Je kunt het openstaande bedrag overmaken onder vermelding van je klantnummer 'spatie' rekeningnummer. Je klantnummer en het rekeningnummer staan rechtsboven op je rekening. Maak het openstaande bedrag over naar NL95 COBA 0637 0559 34 t.n.v. T‑Mobile Thuis. Dan zorgen wij dat alles verder netjes wordt afgehandeld. ☺️

Reageer