Beantwoord

betalingsregeling / uitstel betaling

• 30 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 360 Bekeken

Hallo, kan ik voor m'n openstaande rekening bij T-Mobile thuis ook eenmalig een uitstel van betaling of betalingsregeling krijgen?

Alvast bedankt,

Jarno
icon

Beste antwoord door Geniva 25 september 2019, 14:23

Hi @Jarno-FCT , goed dat je hiernaar informeert. Je kan het maar beter zeker weten! 😉 Het is bij T-mobile Thuis jammer genoeg niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Lukt de automatische incasso niet omdat er niet genoeg saldo is? Dan doen we 10 dagen laten nog een 2e incassopoging. Lukt de incasso niet vanwege een andere reden? Dan doen wij geen 2e incassopoging maar ontvang je direct je eerste herinnering waarna je nog 14 dagen de tijd krijgt om het openstaand bedrag over te maken. Ontvang je de tweede herinnering dan wordt er € 15,- incassokosten in rekening gebracht. De incassokosten zie je op de eerste volgende factuur terug. Ik hoop dat het zo helder is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Jarno-FCT Welkom in de community van T-mobile

Je kan Hier alles lezen over een regeling c.q uitstel van betaling.
Succes en een fijn 🌞 weekend
Gaat om T-Mobile thuis, de link wat je stuurde is T-Mobile mobiel
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jarno-FCT Sorry ik heb niet goed opgelet.

Uitleg betalingen T-mobile thuis
Ik zie nergens staan dat je een regeling kan treffen wel hoe het werkt als je te laat bent..
Anders moet je even geduld hebben zodat het webcare team je kan helpen.
Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur. In het weekend kan het iets langer duren.

Succes!
Reputatie 1
Badge +2
Hi @Jarno-FCT , goed dat je hiernaar informeert. Je kan het maar beter zeker weten! 😉 Het is bij T-mobile Thuis jammer genoeg niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Lukt de automatische incasso niet omdat er niet genoeg saldo is? Dan doen we 10 dagen laten nog een 2e incassopoging. Lukt de incasso niet vanwege een andere reden? Dan doen wij geen 2e incassopoging maar ontvang je direct je eerste herinnering waarna je nog 14 dagen de tijd krijgt om het openstaand bedrag over te maken. Ontvang je de tweede herinnering dan wordt er € 15,- incassokosten in rekening gebracht. De incassokosten zie je op de eerste volgende factuur terug. Ik hoop dat het zo helder is.

Reageer