Beantwoord

bevestiging contract beeindiging

• 17 november 2019
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Na verhuizing naar een nieuw adres bleek na wat communicatie problemen dat T-Mobile niet op de afgesproken datum tv en internet kon leveren (ivm oplevering glasvezel aansluiting via derde partij). Dit zou resulteren in weken zonder tv/internet wat onacceptabel is. Na verschillende contactmomenten is vervolgens gisteren de knoop doorgehakt en heeft een medewerker van T-Mobile thuis telefonisch mijn contract opgezegd zodat ik via een andere provider nu internet via de kabel krijg aangesloten.

in T-Mobile thuis zie ik echter niets terug van deze contract beëindiging. Graag ontvang ik dan ook nog een bevestiging hiervan.

alvast bedankt,

vrgr Niels

icon

Beste antwoord door Gioia 20 november 2019, 11:11

Hoi @Nielsfj,

Erg jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten máár ik begrijp je keuze helemaal! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en alles voor je is geregeld, klopt dat? Laat je het even weten als ik nog ergens bij kan helpen? Alvast veel succes met de verhuizing! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Nielsfj,

Erg jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten máár ik begrijp je keuze helemaal! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en alles voor je is geregeld, klopt dat? Laat je het even weten als ik nog ergens bij kan helpen? Alvast veel succes met de verhuizing! 

Goedemorgen gioia,

ik heb inderdaad een bevestiging gekregen van de contract opzegging. Ook vanuit mijn kant erg jammer maar er gaat zeker een vervolg komen!

vrgr Niels

Reageer