Beantwoord

Bevestiging van bestelling T-Mobile Thuis

  • 21 april 2017
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Reputatie 2
Hoi T-Mobile,


gister rond 1 uur heb ik met 1 van uw medewerkers Tmobile thuis met bellen en tv besteld.
Ik heb echter nog geen bevestiging ontvangen op mijn mail.
Ik wil namelijk met de klantenservice regelen dat de bedenktijd eruit wordt gehaald zodat er op 12 mei geleverd kan gaan worden.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 april 2017, 15:46

Hi dikkedikkie,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe tv. Je kan voor deze vraag het beste terecht bij onze collega's van T-Mobile Thuis. Je kan ze op dit gratis nummer bereiken 0800 - 0092.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi dikkedikkie,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe tv. Je kan voor deze vraag het beste terecht bij onze collega's van T-Mobile Thuis. Je kan ze op dit gratis nummer bereiken 0800 - 0092.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer