Beantwoord

Bezwaar tegen rekening

• 30 januari 2021
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik had geen internet en tv meer en om het probleem op te lossen moest er een monteur komen. Die heeft het probleem inmiddels netjes opgelost, maar het duurde een week voordat de afspraak met de monteur ingepland kon worden. Dit betekent dat ik een week lang geen internet en tv heb gehad, terwijl ik wel het normale maandbedrag moet betalen. Kan ik hier bezwaar tegen maken, want dit vind ik niet kunnen? 

icon

Beste antwoord door Jason 2 februari 2021, 13:15

Hoi @Epv, welkom op de Community!

Daar kun je zeker bezwaar tegen maken en is ook meer dan terecht. Ik heb het meteen vergoed middels een compensatie. Het te vergoeden bedrag à € 9,03 zal op een volgende factuur verrekend worden met je maanbedrag. Stel dat je op die factuur normaliter € 50,00 betaalt, dan zal er op die factuur € 9,03 in mindering worden gebracht op dat bedrag.

Ik heb je ook meteen een bevestiging toegestuurd per e-mail zodat je er zeker van bent dat er een vergoeding aan komt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Epv, welkom op de Community!

Daar kun je zeker bezwaar tegen maken en is ook meer dan terecht. Ik heb het meteen vergoed middels een compensatie. Het te vergoeden bedrag à € 9,03 zal op een volgende factuur verrekend worden met je maanbedrag. Stel dat je op die factuur normaliter € 50,00 betaalt, dan zal er op die factuur € 9,03 in mindering worden gebracht op dat bedrag.

Ik heb je ook meteen een bevestiging toegestuurd per e-mail zodat je er zeker van bent dat er een vergoeding aan komt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar!

Reageer