Beantwoord

bizarre handelingen

• 12 mei 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Beste community,

Ik heb mijn abo bij t-mobile thuis opgezegd, en ben overgestapt naar een andere provider, echter na het opzeggen kreeg ik geen mail van t-mobile dat ik mijn oude apparatuur moest terugsturen.

Ik heb hier toen zelf maar contact over gezocht met de klantenservice, deze dame vertelde mij dat er inderdaad geen mail was gestuurd, maakte dit ter plekke in orde en kreeg inderdaad de benodigde mail. (23 april)

Kortom alle spullen in een Doos en klaar, dacht ik…….(verstuurd 4 mei)

Op 9 mei kreeg ik een mailtje ik moest niet vergeten mijn oudere spullen terug te sturen anders zou er een boete volgen, kortom wederom contact met de klantenservice, op 11 mei

Nummer van mijn ontvangst bewijs van de post doorgegeven etc.

Vandaag een brief van t-mobile, nogmaals stuur uw apparatuur terug.

Wederom contact, met klanten service, (12 mei)waarbij mij nu gezegd wordt dat het proces van het in rekening brengen van de boete al niet meer gestopt kan worden, ook al heb ik de spullen al teruggestuurd. (ook al staat in de brief staat dat ik nog 8 dagen daarvoor heb)

Dus:

1. ik ben zelf degene geweest die t-mobile geinformeerd heb, willen jullie de spullen terug, oeps sorry vergeten mail te sturen, ja stuur maar terug.
  2. netjes spulletjes teruggestuurd.
  3.  Boete als dank je wel, en kan weer zelf als klant erachter aan om dit geld een maand later weer terug te zien.
  4. En dat terwijl ik nog steeds niet het geld terug heb van de storing van maar liefst 17 dagen

Ik ben toch niet verantwoordelijk voor de fouten die T-mobile maakt?

Ik heb de laatste periode dat ik bij t-mobile lid was veel contact gehad met de klantenservice, vanwege een storing op alles van maar liefst 17 dagen, daarbij werd ook fout op fout gestapeld, dit is het zoveelste punt, waarbij het onvermogen duidelijk wordt om de klant te helpen, maar zich te verstoppen achter bizarre starre handelingen, en verwachten dat de klant, die zelf zich wel aan alle regels houdt en netjes betaald maar accepteert.

Ik hoop dat iemand van tmobile dit leest en alsnog het fatsoen heeft dit heel snel recht te trekken.

icon

Beste antwoord door Jason 14 mei 2020, 12:36

Hoi @Kassaro, super dat je jouw verhaal hier doet! Ik ben er meteen achteraan gegaan en zie dat het nu gecorrigeerd is gisteren. Je hebt hier gisterochtend ook een e-mail over gehad. De boete zal nu niet worden toegekend, want alles is netjes binnen. 

Het spijt me verschrikkelijk dat je in de laatste periode wat trammelant hebt ervaren en ik wil je dan ook namens ons hele team een formeel excuses aanbieden! 

De vergoeding waar je recht op hebt komt er ook aan en zal 32 dagen na de eindafrekening op jouw rekening gestort worden. Omdat de eindfactuur op 22 mei wordt uitgestuurd, kan het dus zijn dat de vergoeding pas op 24 juni overgemaakt wordt. De transactie tussen banken kan dan nog maximaal 5 werkdagen duren. Ik beloof je dat dit bedrag er dus echt aankomt. 

Bedankt ook dat je de tijd hebt genomen ons te voorzien van feedback. Ik hoop oprecht dat, wanneer we de service kunnen leveren die je van ons verwacht, ik je in de toekomst nog eens mag verwelkomen. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Dan spring ik zo snel mogelijk in de bres voor je om te helpen. De Community zal altijd voor je klaarstaan! 

Blijf veilig binnen en veel plezier bij je nieuwe provider. Veel goede gezondheid toegewenst aan jou en je geliefden! 💪❤️

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kassaro, super dat je jouw verhaal hier doet! Ik ben er meteen achteraan gegaan en zie dat het nu gecorrigeerd is gisteren. Je hebt hier gisterochtend ook een e-mail over gehad. De boete zal nu niet worden toegekend, want alles is netjes binnen. 

Het spijt me verschrikkelijk dat je in de laatste periode wat trammelant hebt ervaren en ik wil je dan ook namens ons hele team een formeel excuses aanbieden! 

De vergoeding waar je recht op hebt komt er ook aan en zal 32 dagen na de eindafrekening op jouw rekening gestort worden. Omdat de eindfactuur op 22 mei wordt uitgestuurd, kan het dus zijn dat de vergoeding pas op 24 juni overgemaakt wordt. De transactie tussen banken kan dan nog maximaal 5 werkdagen duren. Ik beloof je dat dit bedrag er dus echt aankomt. 

Bedankt ook dat je de tijd hebt genomen ons te voorzien van feedback. Ik hoop oprecht dat, wanneer we de service kunnen leveren die je van ons verwacht, ik je in de toekomst nog eens mag verwelkomen. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Dan spring ik zo snel mogelijk in de bres voor je om te helpen. De Community zal altijd voor je klaarstaan! 

Blijf veilig binnen en veel plezier bij je nieuwe provider. Veel goede gezondheid toegewenst aan jou en je geliefden! 💪❤️

Beste Jason,

Bedankt voor je snelle actie,en inderdaad hoop ik dat het nu geregeld is.

Wat ik nog wel even wil meegeven, is dat het proces van de boete helemaal nog niet had mogen worden opgestart.

Volgens regels T-mobile moet binnen 30 dagen de apparatuur binnen zijn, oftewel het is nu de 14e en had nog ttot de 17e (de maand erop) gehad om het in te leveren.

Misschien dus een Tip start deze procedure pas op als de afgesproken tijd is overschreden, scheelt een hoop ergernis en onbegrip.

Maar bedankt nogmaals voor je snelle actie, en gaat deze verpleegkundige weer verder met zijn werk, dus binnen blijven zit er voor mij niet in :grinning:

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan, jij bedankt voor je reactie, geduld en begrip! Mijns inziens kunnen we door het boete-proces (jeetje wat een naar woord) aan te passen absoluut een positieve draai aan een anders frustrerende situatie geven, ook daar voeg ik me bij jouw woorden. 

Wat mooi dat je een vitaal beroep uitoefent! Ik wens je alle kracht en gezondheid toe. Mede dankzij jou blijft ons land van verdere ellende bespaard gedurende deze lastige tijd! 😊👌

Reageer