Beantwoord

Bloftes komt men niet na, en al vanaf begin problemen.

• 23 september 2019
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Sinds begin juli klant van T-Mobile Thuis (Glasvezel) Echter al vanaf het begin problemen met de verbinding en tv-kwaliteit.

Na 1 maand is er een monteur langs gekomen (zo'n 3 weken geleden) en hij kwam tot de conclusie dat er inderdaad iets niet in orde is. We halen maximaal 87 MB (Ook dat is vrij uniek) terwijl wij het pakket van 500MB hebben.

De monteur dacht dat T-mobile ons wellicht niet in het juiste profiel heeft gezet, of dat het probleem in de wijkcentrale ligt. Het zou dus doorgezet worden naar de BackOffice. Daarna niets meer gehoord. Dus zelf maar gebeld. Bleek dat ze de gemeten snelheid niet hadden doorgekregen van de monteur, en daardoor niets konden. Dus ik heb de bizarre lage snelheden doorgegeven. Vervolgens zou het doorgezet worden naar KPN. Maar ook daar niets meer over vernomen.

Ik heb dus een abonnement bij KPN aangevraagd, omdat wij meestal via onze 4G verbinding internetten, en wij daar geen THUIS pakket voor hebben afgesloten. Tevens zou ik vanwege (al vanaf het begin) ongemak een korting krijgen e.t.c. Ook daarover is niet meer gesproken.

Net gebeld, en na 25 minuten in de wacht hoor je dat de verbinding expres wordt verbroken door de medewerker. Dus nu wederom WEER in de wacht.

Als T-mobile het oplost, ons tegemoet komt, willen we best blijven. Maar daar zit haast achter, want als er niets gebeurt, gaan wij de 30e over naar KPN.
icon

Beste antwoord door Brian 2 oktober 2019, 15:26

Hi @rudybm, excuses voor de late reactie, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @rudybm, excuses voor de late reactie, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!

Reageer