Beantwoord

Blokkade

  • 15 februari 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een blokkade op mijn T-Mobile Thuis diensten wat ik snap. 

Maar is het mogelijk dat ik hiervoor een regeling tref? Ik kan het nu namelijk niet betalen (ben herstellende van corona en m’n baan verloren) dus ik kan nu niks maar wil wel graag klant blijven bij jullie. Ik kan nu als het moet 20,- betalen en de rest de 22e en dat beloof ik. 

Ik hoor graag van u.

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 februari 2021, 14:37

Hallo @dejansen 

Je kan een betalingsregeling aanvragen in je T-Mobile thuis account bij een bedrag van €50 of hoger.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/rekening/incasso-en-betalingen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @dejansen 

Je kan een betalingsregeling aanvragen in je T-Mobile thuis account bij een bedrag van €50 of hoger.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/rekening/incasso-en-betalingen

help er staat dat ik geen blokkade heb en toch doen sommige bel en sms diensten het niet

Reputatie 7
Badge +20

@DaantjeBanaantje 

Ik heb al in je eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één topic kunnen houden? Iedereen komt netjes op volgorde aan de beurt, dus het is niet nodig om je vraag te herhalen. Zie ook onze huisregels.

Reageer