Beantwoord

blokkade

• 7 april 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Ik heb al sinds vorige week vrijdag een blokkade. Ik ben gister naar een t-mobile winkel gegaan om te kijken hoe dit betaald kon worden. Daar was er besloten om dit in termijnen te gaan doen. Ik snap dan niet of het internet thuis het weer gaat doen of ik helemaal tot volgende maand moet wachten?

icon

Beste antwoord door Jason 9 april 2021, 11:12

Hoi @marciyuh, welkom op de Community!

Onze toppers @Waqqas en @CrisTien hebben het eigenlijk al perfect beantwoord, maar om hier nog iets aan toe te voegen: je bent geblokkeerd vanwege de openstaande rekeningen. Top dat je actie ondernomen hebt om dit te herstellen en dat er in termijnen betaald kan worden, goed geregeld! Ik hef de blokkade voor nu op. De eerste betalingstermijn verloopt op 27 april aanstaande en dit is dan ook meteen de dag waarop die termijn geïncasseerd wordt. Thanks dat je het mededeelt hier en mooi dat het zo opgelost wordt. Excuses voor de verwarring! 

Als we nog iets voor je kunnen doen, let me know. Voor nu: een geweldig weekend toegewenst en stay safe!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @marciyuh 

Als je betaald in termijnen dan zal de blokkade pas worden opgeheven worden zodra het volledig openstaande bedrag betaald is, je zou kunnen kijken naar opties om het totale bedrag te kunnen betalen indien mogelijk voor jou.

Reputatie 7
Badge +20

@marciyuh dit is op de site te lezen.

Je diensten zijn geblokkeerd, en nu?

Als het niet gelukt is om 14 dagen na de tweede herinnering te betalen, dan blokkeren wij jouw T-Mobile Thuis diensten. Je kunt dan niet meer internetten, TV kijken en/of bellen met jouw vaste telefoon. Je kunt alleen nog bellen naar onze Klantenservice en naar 112.

Blokkade opheffen

De blokkade op je diensten draaien we terug als je alle openstaande rekeningen volledig betaald hebt. Na ontvangst van de betaling duurt het maximaal twee dagen voordat je weer kunt internetten, TV kijken en bellen met je vaste telefoon. 
Tip: Betaal met de iDEAL link, dan wordt je blokkade binnen twee uur opgeheven.

Let op! Opzegging en incassobureau

Hebben wij het openstaande bedrag 15 dagen na je derde herinnering nog niet binnen? Dan zeggen we je T-Mobile Thuis diensten op en dragen wij het over aan een incassobureau. Je kunt na deze opzegging niet meer opnieuw aangesloten worden. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @marciyuh, welkom op de Community!

Onze toppers @Waqqas en @CrisTien hebben het eigenlijk al perfect beantwoord, maar om hier nog iets aan toe te voegen: je bent geblokkeerd vanwege de openstaande rekeningen. Top dat je actie ondernomen hebt om dit te herstellen en dat er in termijnen betaald kan worden, goed geregeld! Ik hef de blokkade voor nu op. De eerste betalingstermijn verloopt op 27 april aanstaande en dit is dan ook meteen de dag waarop die termijn geïncasseerd wordt. Thanks dat je het mededeelt hier en mooi dat het zo opgelost wordt. Excuses voor de verwarring! 

Als we nog iets voor je kunnen doen, let me know. Voor nu: een geweldig weekend toegewenst en stay safe!

Reputatie 7
Badge +7

P.s. het kan tot maximaal twee uur duren voordat de verbinding weer hersteld is en jij online kunt komen - doorgaans is dit binnen een paar minuten nadat je het modem 20 seconden stroomloos hebt gehouden! 😉

Reageer