Ik heb al sinds vorige week vrijdag een blokkade. Ik ben gister naar een t-mobile winkel gegaan om te kijken hoe dit betaald kon worden. Daar was er besloten om dit in termijnen te gaan doen. Ik snap dan niet of het internet thuis het weer gaat doen of ik helemaal tot volgende maand moet wachten?
icon
Beste antwoord door Jason 9 april 2021, 11:12
Hoi @marciyuh, welkom op de Community!
Onze toppers @Waqqas en @CrisTien hebben het eigenlijk al perfect beantwoord, maar om hier nog iets aan toe te voegen: je bent geblokkeerd vanwege de openstaande rekeningen. Top dat je actie ondernomen hebt om dit te herstellen en dat er in termijnen betaald kan worden, goed geregeld! Ik hef de blokkade voor nu op. De eerste betalingstermijn verloopt op 27 april aanstaande en dit is dan ook meteen de dag waarop die termijn geïncasseerd wordt. Thanks dat je het mededeelt hier en mooi dat het zo opgelost wordt. Excuses voor de verwarring!
Als we nog iets voor je kunnen doen, let me know. Voor nu: een geweldig weekend toegewenst en stay safe!
Bekijk origineel