Beantwoord

Blokkade internet en tv

  • 8 maart 2019
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Na een betaling achterstand is een blokkade op internet en tv sinds vandaag

nu heb k dit vandaag betaald via een iDeal link
hoe lang duurt t voordat de blokkade weg is?

gr
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 maart 2019, 23:45

Goedeavond @joe123
Nooit leuk zo’n blokkade, je kan Hier lezen wat je kan doen!
Hopelijk is het snel opgelost.
Fijn weekend!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedeavond @joe123
Nooit leuk zo’n blokkade, je kan Hier lezen wat je kan doen!
Hopelijk is het snel opgelost.
Fijn weekend!
Bedankt voor de snelle reactie 👍🏻
Had al gelezen dat t binnen 5 uur de blokkade opgegeven moet zijn.

fijn weekend
Reputatie 7
Badge +20
@joe123 Wat ik er van begrijp is dat je contact moet opnemen met Certin!
Gelukkig kan dat morgen ook.

Tijdelijke blokkade
Als het niet gelukt is om 10 dagen na de tweede herinnering te betalen, dan sluiten wij jouw T-Mobile Thuis diensten af. Je kunt dan niet meer internetten, TV kijken en/of bellen met jouw vaste telefoon. Je kunt alleen nog bellen naar 112 en naar onze Klantenservice.
De blokkade op je diensten zetten we stop als je alle openstaande rekeningen volledig betaald hebt. Neem hiervoor contact op met onze incassopartner Certin. Het duurt dan ongeveer 4 uur voordat je weer kunt internetten, TV kijken en bellen met je vaste telefoon.

Neem contact op met Certin: tel: 023 – 751 30 32
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 21:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 17:30 uur

Reageer