Beantwoord

Blokkade, rekening betaald

  • 14 december 2018
  • 3 reacties
  • 561 Bekeken

Gisteren heb ik de T-Mobile-thuisrekening betaald, omdat ik nog steeds geblokkeerd ben en ik geen internet in huis heb?
icon

Beste antwoord door Seccie 14 december 2018, 14:18

Hallo @Hijadios9,

Je geeft aan dat je rekening betaald hebt. Staat deze rekening ook al verwerkt in My T-Mobile Thuis
Hier vind je meer informatie over rekeningen en betalingen van T-Mobile Thuis.
Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo @Hijadios9,

Je geeft aan dat je rekening betaald hebt. Staat deze rekening ook al verwerkt in My T-Mobile Thuis
Hier vind je meer informatie over rekeningen en betalingen van T-Mobile Thuis.
Weet je zo voldoende?
Reputatie 4
Badge +1
@Hijadios9

Aanvullend op @Seccie, hou er rekening mee dat handmatige betalingen niet direct verwerkt zijn. Deze worden verwerkt wanneer het geld werkelijk bij T-Mobile binnen is. Als je op die wijze hebt betaald, dan kan het even duren voor het geregeld is.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Hijadios9, ik heb meteen met je meegekeken maar ik zie nog steeds een aantal bedragen open staan. Zoals @Seccie al aangaf kan je op My T-Mobile Thuis zien welk bedragen er nog open staan. Via de link die Seccie mee stuurde vind je meer informatie over hoe je het bedrag handmatig over kan maken naar het juiste rekeningnummer. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer