Beantwoord

Blokkade terwijl ik betaald heb

• 10 mei 2018
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Ik heb een blokkade op mijn tv omdat ik een factuur niet voldaan zou hebben..nu heb ik gisteren via iDEAL iemand laten betalen en een berucht gehad dat de blokkade is op geheven.. nu is het zo dat mijn mobiel en thuis abonnement niet in een pakket zitten dus weet niet of er misschien wat anders mis gaat.. Ik heb op 30 april mijn laatste afschrijving van t-mobile thuis nagekeken en die id succesvol afgeschreven.. het is ook nog een feestdag maar het had gisteren al geregeld moeten zijn
icon

Beste antwoord door Sander 15 mei 2018, 11:54

Hoi Nvdlaan,

Ik ga dit graag voor je na! Ik zal de betalingen controleren en kijken of de blokkade eraf gehaald kan worden. Wil je daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik op onderzoek uit!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Nvdlaan,

Ik ga dit graag voor je na! Ik zal de betalingen controleren en kijken of de blokkade eraf gehaald kan worden. Wil je daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik op onderzoek uit!

Reageer