Beantwoord

Blokkerig beeld TV


Beste T-Mobile team,

U geeft me nu een update over mijn melding met als antwoord dat er na onderzoek blijkt dat er een algemene storing is op het netwerk.
Mijn ervaring is dat T-Mobile het niet al te serieus neem met de storingsmeldingen van zijn klanten.
Want ik heb deze storing al begin januari 2019 bij u aangemeld maar nog steeds geven jullie een algemene storing op jullie netwerk als de reden
Ik vind dit een niet geloofwaardig verhaal want de buren hebben nergens last van maar hebben wel een andere provider.
Ik word er nu wel moedeloos van en ik wil dat jullie deze storing die we nu al ruim drie maanden mee zitten binne de korste keren oplossen ander ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider ondanks dat ik bij jullie nog een contract heb tot december 2019 .
En ik ben ook niet van plan om me maar iets aan te trekken van contractbreuk of wat dan ook want ik krijg van jullie ook geen volwaardig produkt.
Hopend op een voldoende aktie van jullie.

Mvrgr . Gerard Boschman
icon

Beste antwoord door Brian 12 april 2019, 12:57

Hi @Gerard 37, wat je zegt klopt helemaal, op een specifiek deel van ons netwerk spelen er al een tijd problemen met de TV stream. Ik kan je verzekeren dat we hier serieus mee bezig zijn, zelfs in samenwerking met meerdere partijen (onder andere de netbeheerder en onze leverancier) maar geen van alleen hebben de oorzaak boven water kunnen krijgen. Daarom zijn de specialisten van ons TV team persoonlijk langs gegaan bij een aantal klanten waarbij dit speelt om packet analyzers te plaatsen om op de klantlocatie zelf te monitoren wat er exact gebeurt. Uit de analyses van het netwerk komt de oorzaak niet naar voren. Een aantal analyses zijn inmiddels afgerond en een aantal lopen er nog. Hopelijk kunnen we hiermee genoeg informatie verzamelen om de problemen nu eindelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak, we doen ons uiterste best!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Gerard 37, wat je zegt klopt helemaal, op een specifiek deel van ons netwerk spelen er al een tijd problemen met de TV stream. Ik kan je verzekeren dat we hier serieus mee bezig zijn, zelfs in samenwerking met meerdere partijen (onder andere de netbeheerder en onze leverancier) maar geen van alleen hebben de oorzaak boven water kunnen krijgen. Daarom zijn de specialisten van ons TV team persoonlijk langs gegaan bij een aantal klanten waarbij dit speelt om packet analyzers te plaatsen om op de klantlocatie zelf te monitoren wat er exact gebeurt. Uit de analyses van het netwerk komt de oorzaak niet naar voren. Een aantal analyses zijn inmiddels afgerond en een aantal lopen er nog. Hopelijk kunnen we hiermee genoeg informatie verzamelen om de problemen nu eindelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak, we doen ons uiterste best!
Beste Brian ,

Wat moet ik hiermee , ik wordt zoals ik al gemeld heb moedeloos van jullie voorstellen maar ik heb nu al vanaf begin januari dit probleem .
Ze hebben al twee keer een modem gewisseld maar dit heeft dus niet geholpen .
Hebben jullie er aan gedacht om de tv boxen te wisselen ? want dat is nog het enigste wat nog niet is gebeurd.

Ik doe het maar op deze manier omdat het beantwoorden van jullie mail niet mogelijk is.

Mvrgr. Gerard
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Gerard 37,

Het is bekend dat sommige klanten problemen ondervinden met TV.
Het probleem doet zich voor in sommige steden.
Het maakt niet uit of het een draytek of huawei modem is.
Het maakt niet uit of er hardware word gewisseld (modem of stb)
Het probleem doet zich niet voor bij TV Anywhere.

Wat ik probeer te zeggen is dat het probleem niet bij jou zit maar ergens anders.
Reputatie 6
Badge +6
Bedankt voor de toelichting @Hidden.nld, klopt helemaal. @Gerard 37, de TV Boxen wisselen zal in dit geval dus geen effect hebben, de oorzaak zit in het netwerk zelf. Wij zij dus druk bezig met meerdere partijen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer