Beantwoord

Bridge point

Wie kan mij helpen om een bridge point te verwijderen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 4 juni 2018, 19:45

Hallo Wanda24,

Een bridgetap betekend dat er een aftakking zit tussen het ISRA en het modem van T-Mobile.
Meestal komt dit doordat er nog een telefoon aansluiting in huis aanwezig is. deze moet los gekoppeld worden.
Deze kan zitten in bijvoorbeeld de meterkast of achter het doosje waar de stekker van het modem in zit. het doorknippen van de kabel moet voldoende zijn (wel de goede doorknippen)
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Wanda24,

Een bridgetap betekend dat er een aftakking zit tussen het ISRA en het modem van T-Mobile.
Meestal komt dit doordat er nog een telefoon aansluiting in huis aanwezig is. deze moet los gekoppeld worden.
Deze kan zitten in bijvoorbeeld de meterkast of achter het doosje waar de stekker van het modem in zit. het doorknippen van de kabel moet voldoende zijn (wel de goede doorknippen)
Hallo, bedankt voor je reactie. Het betreft een huurwoning dus kan dit niet zomaar doorknippen. Ik heb hier een doosje waar de stekker van de modem in zit. Daar zitten blauwe en rode draden. Hoe zie ik welke ik moet hebben? Sorry maar ben echt niet technisch
Reputatie 7
Badge +10
kun je eens een foto maken Wandana ?
Hierbij de foto's
Reputatie 7
Badge +10
kan je ook zien waar de andere kant van die rood blauw kabel uit komt ?
Nee, dat kan ik niet zien.
Hierbij nog een paar foto's
Reputatie 7
Badge +10
links zit een telefoon kabeltje. zit deze ook ergens op aangesloten ?
rechts zit een kabeltje door de muur. Wat zie je aan de andere kant ?

Telefoonkabel is voor zo ver ik weet nergens op aangesloten. Alleen die loopt wel naar me meterkast als ik het goed kan zien.
Kabeltje door de muur, Daar achter zit me meterkast
Reputatie 7
Badge +10
hoe ziet dat er uit ?

Reageer