Beantwoord

Bridge tap verwijderen

• 5 maart 2019
  • 5 reacties
  • 698 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo!

We hebben enkele maanden geleden ook problemen gehad met ons WiFi-netwerk en hebben toen een nieuwe modem ontvangen. Hierna werkte alles weer voor ongeveer 8 maanden soepel, maar sinds twee weken valt de WiFi steeds weg. Verschillende keren contact gehad en er is een monteur langs geweest om alles te controleren, maar ook hij kon dit niet direct verhelpen. Na nog een aantal keren contact te hebben gehad met T Mobile, ontvingen we een mail over het feit dat er een Bridge tap is geconstateerd en dat we deze dienen te verwijderen.

Nu sta ik echter voor mijn meterkast, waar het ISRA-punt zich bevindt, en kom er niet uit. Hebben ook geprobeerd om de modem in de meterkast aan te sluiten, maar dat helpt niet. Kan iemand advies geven?

Groetjes Yvo
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 8 maart 2019, 17:56

Hi @yvovos,

Slim dat je hierover een Topic opent op onze Community! Ik kan me best voorstellen dat dit lastig lijkt, maar je bent hier aan het juiste adres. Mijn collega Brian heeft hierover al een handig Topic geschreven waarin alles met betrekking tot een bridge tap en het verwijderen hiervan wordt uitgelegd. Ik weet zeker dat je hiermee verder komt! Lees het Topic even rustig door. Heb je toch nog vragen, stel ze dan natuurlijk vooral. We staan altijd voor je klaar! 😘
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Even een vraag voor de zekerheid. Gebruik je WiFi via 5 Ghz en gebruik je hogere frequenties? Dan kun je last krijgen als je WiFi apparaat radar van vliegtuigen waarneemt. Dat gebeurt automatisch en als dit gebeurt wordt je WiFi ook automatisch enige tijd gepauzeerd.

Voor Bridge Taps kan ik je niet verder helpen dan hier naar te verwijzen:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492
Reputatie 3
Badge +2
Hi @yvovos,

Slim dat je hierover een Topic opent op onze Community! Ik kan me best voorstellen dat dit lastig lijkt, maar je bent hier aan het juiste adres. Mijn collega Brian heeft hierover al een handig Topic geschreven waarin alles met betrekking tot een bridge tap en het verwijderen hiervan wordt uitgelegd. Ik weet zeker dat je hiermee verder komt! Lees het Topic even rustig door. Heb je toch nog vragen, stel ze dan natuurlijk vooral. We staan altijd voor je klaar! 😘
Reputatie 7
Badge +10
hoi @yvovos

Je heb geen bridgetap in je meterkast. als je nog problemen heb als het modem in de meterkast staat ligt het probleem ergens anders. goed dat je het ook in de meterkast heb getest.
De netbeheerder heeft dus een probleem geconstateerd, echter zit dit niet in het klantdomein,
Wellicht dat @MelisaTMT nu wat meer voor je kan doen
Bedankt @Hidden.nld! Dat is inderdaad wat ik ook dacht aan de hand van het topic over Bridge Taps. Voor de zekerheid dus hier even een topic aangemaakt om te controleren. Hoop dat @MelisaTMT wellicht verder kan helpen!
Reputatie 5
Badge +2
@yvovos ik zie dat mijn collega inmiddels de technische dienst op de hoogte heeft gesteld.☺ Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we contact met je op. Tot horens!

Reageer