We hebben enkele maanden geleden ook problemen gehad met ons WiFi-netwerk en hebben toen een nieuwe modem ontvangen. Hierna werkte alles weer voor ongeveer 8 maanden soepel, maar sinds twee weken valt de WiFi steeds weg. Verschillende keren contact gehad en er is een monteur langs geweest om alles te controleren, maar ook hij kon dit niet direct verhelpen. Na nog een aantal keren contact te hebben gehad met T Mobile, ontvingen we een mail over het feit dat er een Bridge tap is geconstateerd en dat we deze dienen te verwijderen.
Nu sta ik echter voor mijn meterkast, waar het ISRA-punt zich bevindt, en kom er niet uit. Hebben ook geprobeerd om de modem in de meterkast aan te sluiten, maar dat helpt niet. Kan iemand advies geven?
Groetjes Yvo
Beste antwoord door MelisaTMT
Hi @yvovos ,
Slim dat je hierover een Topic opent op onze Community! Ik kan me best voorstellen dat dit lastig lijkt, maar je bent hier aan het juiste adres. Mijn collega Brian heeft hierover al een handig Topic geschreven waarin alles met betrekking tot een bridge tap en het verwijderen hiervan wordt uitgelegd. Ik weet zeker dat je hiermee verder komt! Lees het Topic even rustig door. Heb je toch nog vragen, stel ze dan natuurlijk vooral. We staan altijd voor je klaar!
Bekijk origineel
Slim dat je hierover een Topic opent op onze Community! Ik kan me best voorstellen dat dit lastig lijkt, maar je bent hier aan het juiste adres. Mijn collega Brian heeft hierover al een handig Topic geschreven waarin alles met betrekking tot een bridge tap en het verwijderen hiervan wordt uitgelegd. Ik weet zeker dat je hiermee verder komt! Lees het Topic even rustig door. Heb je toch nog vragen, stel ze dan natuurlijk vooral. We staan altijd voor je klaar!
