Ik heb sinds februari T-mobile en tot op heden niets anders als problemen Wat een k.. bedrijf zeg. In februari het ik diensten afgenomen bij t mobile met een opneem pakket helemaal blij natuurlijk, wilde gelijk op nemen maar dat kon niet even gebeld hoe het kon het opneemkastje was niet meer leverbaar maar ze waren met een nieuwe platform bezig en dat duurde niet zo lang zeiden ze.
In maart/mei nog maar een keer gebeld, nee ze waren er nog mee bezig. 😡 en 1 van die gasten aan de telefoon zijn ook nog weet u wat het mooie van die platform is alles wat u in de woonkamer opneemt kunt u op de tv op de slaapkamer terug kijken 😂😂😂😂😂😂😂 wat een prutsers, ze proberen het wiel nog een keer uit te vinden, dit kan al lang. Verder vertelde ze me dat ik voor het opnemen niet hoefde te betalen. Verder heel veel problemen zoals geluid loopt niet synchroon soms van een halve minuut, modem start spontaan op nieuw op in fabrieksinstellingen alles kwijt, de tv gids die 2 dagen achter loopt. Dit is een kleine greep van mijn problemen. Ben inmiddels bijna een jaar bezig om het opnemen voor elkaar te krijgen het was in oktober/ november nog niet voor elkaar toen heb gezegd dat ik het contact wilde ontbinden maar dat kon niet volgen hen, maar dat kan wel ik ben met diensten aangegaan.
Deze hebben ze tot op heden niet waar kunnen maken.
en je raad het al binnen andere halve week kon ik opnemen maar dan moet ik wel 5 euro extra per maand Bijbetalen 😡
het verzoek tot ontbinding is dan ook afgewezen. Weer terug gebeld zou terug gebeld worden niet dus.
kortom ze beloven van alles compensatie, terug gebeld worden niks van dit alles
Mensen ga niet in zee met deze club
Een gewaarschuwd mens……....