Cloud Opnemen was lang niet beschikbaar

• 30 december 2020
  • 15 reacties
  • 399 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb sinds februari T-mobile en tot op heden niets anders als problemen Wat een k.. bedrijf zeg. In februari het ik diensten afgenomen bij t mobile met een opneem pakket helemaal blij natuurlijk, wilde gelijk op nemen maar dat kon niet even gebeld hoe het kon het opneemkastje was niet meer leverbaar maar ze waren met een nieuwe platform bezig en dat duurde niet zo lang zeiden ze. 
In maart/mei nog maar een keer gebeld, nee ze waren er nog mee bezig. 😡 en 1 van die gasten aan de telefoon zijn ook nog weet u wat het mooie van die platform is alles wat u in de woonkamer opneemt kunt u  op de tv op de slaapkamer terug kijken 😂😂😂😂😂😂😂 wat een prutsers, ze proberen het wiel nog een keer uit te vinden, dit kan al lang. Verder vertelde ze me dat ik voor het opnemen niet hoefde te betalen. Verder heel veel problemen zoals geluid loopt niet synchroon soms van een halve minuut, modem start spontaan op nieuw op in fabrieksinstellingen alles kwijt, de tv gids die 2 dagen achter loopt. Dit is een kleine greep van mijn problemen. Ben inmiddels bijna een jaar bezig om het opnemen voor elkaar te krijgen het was in oktober/ november nog niet voor elkaar toen heb gezegd dat ik het contact wilde ontbinden maar dat kon niet volgen hen, maar dat kan wel ik ben met diensten aangegaan. 
Deze hebben ze tot op heden niet waar kunnen maken.

en je raad het al binnen andere halve week kon ik opnemen maar dan moet ik wel 5 euro extra per maand   Bijbetalen 😡

het verzoek tot ontbinding is dan ook afgewezen. Weer terug gebeld zou terug gebeld worden niet dus.

kortom ze beloven van alles compensatie, terug gebeld worden niks van dit alles

Mensen ga niet in zee met deze club

Een gewaarschuwd mens……....

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Wat is de vergoeding geworden?

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je gelukwensen en reactie @Karl26

Het is jammer dat je de compensatie ongeschikt acht; zullen we de vorm van compensatie in een privégesprek oppakken? Dan wordt het topic niet volgegooid met heen en weer gepraat en kunnen we de uiteindelijke vergoeding natuurlijk netjes vermelden straks! 😉

Ik wil mijzelf afmelden voor de community, zelf lukt het niet.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @eric, de vergoeding die we aangeboden hebben, is als volgt: → Ik zorg ervoor dat je Cloud Opnemen vergoed krijgt voor heel 2021. Dat betekent dat ik de maandbedragen à € 5,00 in één keer vergoed op een aankomende factuur. Die twaalf keer € 5,00 zal dan op een volgende factuur in mindering worden gebracht op je maandbedrag. Dit gaat voor de duidelijkheid in totaal om € 60,00. 

Hoi @Karl26, dat kan ik in orde maken. Erg jammer dat je niet langer actief zult zijn op de Community, hopelijk zien we je ooit weer terug! Kan ik jouw account deactiveren met onmiddelijke ingang? 

@Jason

als het kan graag mijn account met onmiddellijke ingang deactiveren 

in ieder geval bedankt voor alles 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Karl26, jouw account zal vanaf heden niet meer actief zijn. Mocht je weer eens willen toevoegen aan onze mooie brigade users, dan ben je altijd meer dan welkom! 

Hopelijk tot ooit! Dit topic zal ik nu sluiten.

Reputatie 7
Badge +7

Wow… wat een verhaal. Niet tof dat je verkeerd bent voorgelicht. Opnemen is altijd al 5 euro geweest. Alleen nu in totaal in plaats van per decoder. Dat is bij de meeste providers niet anders. Als jou dingen beloofd zijn, dan kan een mod dit voor je nakijken en bekijken hoe dit op te lossen. Ze lezen mee en reageren vanzelf op deze community.

Ze vertelde me dat het opnemen geen geld koste maar als dat wel zo is zoals je zegt, dan het ik vanaf februari tot ongeveer november 5 euro teveel betaald. Ik heb een abonnement afgesloten met opnemen pakket wel betaald maar nooit gekregen (zucht) ik wordt er moe van

Reputatie 7
Badge +7

Je kunt op jouw factuur zien of je betaalt hebt voor opnemen. Je betaalt sowieso voor een decoder; 5 euro. Dit wordt voor de eerste decoder vervolgens weer in korting gebracht a 5 euro, zodat jouw eerste decoder in feite gratis is. 

Mocht dit wel ten onrechte in rekening gebracht zijn, dan kan een moderator dit voor je corrigeren.

Ik zie het niet op de factuur staan, maar buiten dat ik ben met hun een contract aangegaan met een opneem pakket. Mij is toen der tijd ook gezegd dat er geen extra kosten waren voor het opnemen.

Met alle respect, maar met alle ellende die ik gehad heb en nu nog steeds heb, kun je wel zeggen dat mod mee leest en dat ze vanzelf reageren op deze community. nou ik zal je uit de droom helpen ook hier reageren ze niet op.

Sorry voor dat ik zo uitval maar ik ben het gewoon helemaal zat!!

Zoal ik al zei ze beloven van alles maar ze komen niks na.     

Reputatie 7
Badge +7

Dat gaan ze zeker wel doen @Karl26 . Zo niet, geef dan een seintje. 

Kijk dit bedoel ik nou, nog steeds niet gereageerd WAT EEN PRUTSERS NOOIT MEER T-MOBILE. wat ik nog het ergste vindt is dat ik via jou een seintje moet geven als zij niet reageren.

Ze zijn nog niet van mij af dat kan ik je wel vertellen.

Nee klopt, dat duurt nog 2 maanden denk ik.😳😳

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Karl26, sorry voor de late reactie! Wij proberen altijd binnen 24 tot 48 uur topics op te pakken, maar die streeftijd kan niet altijd behaald worden. Daar zaten nu zowel oudejaarsdag als nieuwjaarsdag tussen. Natuurlijk is dit geen excuus, maar hierdoor werken we wel met ongeveer tien keer zo weinig collega's.

Omdat je al langer wacht, zal ik inhoudelijk niet ingaan op je verhaal. Er is genoeg over gezegd en elk extra woord is er één te veel. Je hebt gewoon 100% gelijk in je argumentatie en wat betreft de valse beloften die vorig jaar gemaakt zijn: dat is erg kwalijk en zal ik absoluut bespreekbaar maken met de desbetreffende persoon of personen. Nu on topic: ga je met het onderstaande voorstel akkoord?

→ Ik zorg ervoor dat je Cloud Opnemen vergoed krijgt voor heel 2021. Dat betekent dat ik de maandbedragen à € 5,00 in één keer vergoed op een aankomende factuur. Die twaalf keer € 5,00 zal dan op een volgende factuur in mindering worden gebracht op je maandbedrag. Dit gaat voor de duidelijkheid in totaal om € 60,00. 

Laat me weten of je dit een geschikte compensatie vind, dan maak ik het meteen in orde voor je.

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 

Hallo @Jason

als eerste beste wensen voor het nieuwe jaar

bedankt voor je reactie, even op de vraag of ik dit een geschikte compensatie vind, nou eerlijk gezegd nee. De problemen en ellende en dat er van alles is beloofd is in het afgelopen jaar, en dat ik nu nog steeds problemen onder vindt