Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel


Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2625 reacties
Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! 🆒
icon

Beste antwoord door Sander 14 juni 2018, 09:37

@iedereen

Er is sinds 12 juni 2018 een nieuw combinatievoordeel te kiezen! Veel feedback uit dit topic is meegenomen in dit nieuwe voordeel dat onder de volgende noemer valt:

Klantvoordeel



Klik hierboven op klantvoordeel en lees hoe jouw voordeel er uitziet. Wie combineert, verdient meer! Meer snelheid, meer TV keuze, meer data en meer korting!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 1
Hallo Sander,

Het is niet zozeer een discussie maar we spreken allen de wens uit dat T-Mobile eens haast gaat maken hiermee. De oude klanten van Vodafone hadden het voordeel maar de nieuwe klanten helaas niet. En diegenen die een nieuw abonnement moesten afsluiten helaas ook niet meer. En een paar maanden moet toch genoeg zijn om een leuke actie te bedenken( zelfs Vodafone Ziggo kan dat dus waarom T-Mobile niet!!

Groetjes Ronald
Reputatie 4
Badge +1
Inderdaad, klanten willen gewoon korting, geen discussie! De enigste discussie is dat tmobile er wel erg lang over doet om te komen met die combikorting.
Kom met die korting of praat er verder niet over want dat geeft alleen wrevel bij klanten.
Volgens mij komt er helemaal geen korting. Want dit hadden ze allang voor mekaar kunnen hebben
Reputatie 5
Badge +2
Een dergelijke actie kan men in principe in een half uur maken, het combineren van een aantal producten uit het assortiment is niet zo moeilijk, meerdere providers hebben al een soort quadplay voeg daarbij iets leuks toe zoals Netflix of Videoland zo zijn er wel meerdere keuzes wwauit de klant zou kunnen kiezen, vaak is het een kwestie van wel willen maar niet weten wat kan.
Reputatie 6
Badge +2
Ik ga mij toch steeds meer aansluiten bij wat Jelle Daan schrijft.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-nederland-neemt-vodafone-thuis-over-273074/index1.html#post1350746

We zijn nu meer dan 6 maanden verder nadat dit bovenstaande nieuws was.
Heb zo het idee dat ze wachten tot alle klanten van Vodafone hun jaarcontract erop hebben zitten, om vervolgens het eerst duurder te maken voor die klanten.
Om dan pas te komen met een combi-korting, waarbij de oude Vodafone klant de combi-korting krijgt, maar tegen een duurdere prijs dan waarvoor hij nu zit.
De overname prijs was hoog, dus moet die meerprijs toch ergens vandaan komen .. dus geen kortingen voorklanten?

Ben ik nu te negatief of realistisch?

Hoe langer het duurt geeft toch zeer te denken hoe T-Mobile aan zijn klantenbinding invulling geeft. Er moet gewoon na 6 maanden een stap gezet kunnen worden?
Reputatie 5
Badge +2
De vraag bij een dergelijk geval is vaak wat is het beste in je persoonlijke omstandigheden, is het verstandig om over te gaan naar een ander pakket ook het gegeven het contract dan op nieuw start.
Zelf heb ik een alles in een pakket, zoals vroeger veel werd aangeboden dus zonder mobiel dat sinds januari 2014, juli 2015 werd de Draytek gemonteerd en veranderde mijn zender aanbod (kwalitatief vind ik de streams beter dan van Glashart) Op een gegeven moment had Vodafone een kort durende actie waarbij men een aantal zender pakketten (3) kon activeren die men zolang je maar niks veranderd aan je contract.
Aangezien T-mobile mijn contract 1 op 1 heeft overgenomen mogen ze contractueel niets veranderen in mijn contract tenzij ik zelf wat verander zoals snelheids verhoging, dit geldt voor elk contract.
Reputatie 6
Badge +2
@BeMu

We hebben het ook niet over lopende contracten, ze moesten wel om alle klanten van Vodafone mee te krijgen. Een gewijzigd contract zou namelijk betekenen dat het een reden voor opzegging zou geven volgens de wetgever ... en die is er dus niet, dus moesten alle klanten mee zonder op te kunnen zeggen i.v.m. contractwijziging.

REF: https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden


Wat moet de aanbieder doen als hij de voorwaarden wil wijzigen?
Wil de aanbieder het abonnement wijzigen? Dan moet hij dit minimaal een maand van tevoren aan u laten weten. De aanbieder heeft verder nog de volgende verplichtingen:

Hij moet u zo veel mogelijk persoonlijk informeren over deze verandering. Bijvoorbeeld met een brief, e-mail of sms. Zet hij de verandering alleen in de krant? Dan is dat niet voldoende.
Is de verandering nadelig voor u? Dan moet hij u laten weten dat u zonder bijkomende kosten uw abonnement kunt opzeggen.
Hij moet u laten weten op welke wijze u kunt opzeggen.

Opzich dus een slimme zet om alle klanten over te nemen zonder veel extra problemen, om maar te zeggen geruisloos.

Alleen nu lopen er een aantal contracten af en nu is T-Mobile aan zet .. de vraag is alleen nu al 6 maanden, welke zet doen ze om deze overgenomen klanten, of zelfs nieuwe klanten, aan hun te binden met een goede combi-deal zoals bij andere providers wel het geval is.
Reputatie 4
Badge +1
Ik denk dat ik maar een abonnement ga afsluiten bij die energiemaatschappij voor 29,95 allin en dan zie ik wel wat er naar een jaar gebeurt.
Dat suggereren terwijl er maar niks komt geeft mij een gevoel van in de maling genomen worden.
Al maanden zegt t-mobile dat er heel snel een combinatiekorting komt, Er komt helemaal niks.
T-mobile, geef de mensen geen vals hoop.

Jammer dat ik nog niet kan veranderen van provider, er zijn betere deals te vinden
Reputatie 7
Badge +5
Het is niet enkel verzinnen, maar ook migreren, implementeren en marketen. Dat is vaak lastiger dan het lijkt. Daarbij is T-Mobile pas dit jaar gestart en is de overname toen pas formeel afgerond. Dat betekent dat ze opnieuw moeten opstarten en veel moeten aanpassen.

Haalt niet weg dat ik ook erg ongeduldig ben en graag quad play wil.

Overigens; het gras lijkt soms groener bij de buren, dan het is. Heb een jaartje bij het goedkopere KPN zusje gezeten, maar het wifi modem daar was om te huilen. Kijk dus goed naar de apparatuur die gebruikt wordt. Ook het bijstellen van abonnementen is niet altijd vrijelijk. 🙂
Reputatie 1
Eerst zien dan geloven. Volgens mij gaat het dezelfde kant op als met de stellige aankondiging van VoLTE. Dat wordt nu ineens in de ijskast gezet omdat het nauwelijks een verbetering zou zijn. Wie gelooft er nu nog in combikorting voor bestaande T-Mobile klanten? Ik heb in ieder geval het gevoel dat de ijskast van T-Mobile voller wordt.

Voor de nieuwe VoLTE mededeling en discussie: https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/info-volte-netwerktechnologie-279103
Reputatie 2
Zie de advertenties op televisie en op Bill boards,
Nu er een grote campagne is, moet het toch mogelijk zijn om 1of andere all in pakket te maken voor klanten die alles afnemen, moet toch niet zo moeilijk zijn dit samen te stellen,

Ik kijk het nog eventjes aan en anders neem ik een ander all in pakket.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie het liefst vandaag nog een combideal zouden willen hebben voor T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis! Als ik het gelijk voor jullie kon regelen, had ik het direct gedaan. Het is iets lastiger dan het misschien lijkt, aangezien er onder meer uit twee systemen informatie gehaald moet worden en gecombineerd moet worden. Ik kan jullie wel zeggen dat er momenteel keihard aan gewerkt wordt en dat het er zeker weten gaat komen. We doen echt ons best 🙂 En zodra er meer bekend is, laten we dat direct weten aan jullie!
Maar wanneer komen die voordelen? Wat is de grove verwachting?

Snel en zo snel mogelijk zeggen voor 6 maanden lang is toch een beetje te gek voor woorden, en dat weten jullie ook.

Ik weet dat jij er persoonlijk niet iets aan kan doen, maar dit zorgt wel voor veel mensen oa hier in het gezin om te overwegen over te stappen.
1 ding weet ik wel zeker 29‑7‑2017 stop ik met T-Mobile thuis. Sinds de overname van T-mobile is het gewoon werken van zowel Thuis als mobiel niet wat het was vergeleken met Vodafone.
Soms moet ik me TV box herhaaldelijk starten omdat er een rose gloed over het beeld zit of het geluid niet werkt sinds de update van T-mobile.
Mobile soms onbereikbaar voor mensen die me bellen of geen internetverbinding dat me Whatsapp berichten niet verzonden worden of van andere niet aankomen van mensen die mij een berichtje sturen.
Beetje vreemd dat T-mobile het beste netwerk schijnt te hebben en ik met alle problemen bij Vodafone NOOIT last heb gehad.:(
...of geen internetverbinding dat me Whatsapp berichten niet verzonden worden of van andere niet aankomen van mensen die mij een berichtje sturen.
Hier heb ik even een vraagje over: weet je zeker dat dit aan jouw netwerkverbinding ligt en niet aan WhatsApp zelf? De afgelopen week/weken heeft WhatsApp namelijk nogal last van storingen, daar heb ik zelf ook last van gehad (op Wi-Fi en 4G), een vriend van me ook en op allestoringen.nl werd het ook veelvuldig gemeld. Wat betreft storingen met WhatsApp zou het puur toeval kunnen zijn. (Of pech eigenlijk, want we komen er pas achter als we een berichtje willen sturen. 😉 )
@Kaassausje, ja. Want me oude toestel S6 Edge van me vriendin doet het wel. Gaat voornamelijk als je snel antwoord geeft dat hij een klokje weergeeft.
Ook als ik haar simkaartje gebruik in mijn toestel heeft geeft dit geen problemen.
Met snel antwoord geven met Whatsapp bedoel ik dat je vanuit je homescreen antwoord geeft zonder Whatsapp te starten.
Reputatie 7
Badge +20
@Anmieke; Ik kan je niet vertellen wanneer de actie er gaat komen, maar zoals eerder vermeld zijn wij er druk mee bezig!

@Gronik68; Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en dat je een mindere dekking ervaart. In dit topic staan wat tips om je internet probleem op te lossen. Zou je deze tips kunnen uitproberen? Ik hoop dat het daarmee wordt opgelost anders gaan we samen op zoek naar een oplossing. We wensen je natuurlijk wel een fijne T-Mobile Thuis ervaring toe.
De problemen met internet zijn op me mobiel, internet werkt thuis werkt wel goed. Alleen als ik de decoder op start moet ik deze na de T-mobile update vaak herstarten tot de roze gloed verdwijnt en het geluid weer werkt.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Gronik68, ik begrijp je onvrede. Storing op beeld wil je niet, en 4G is ook wel prettig. Dit topic is echter niet de juiste plaats hiervoor. Hier hebben we het over de komende combideal, niet over storingen op TV of mobiel. Voor een oplossing voor die zaken, kun je beter op de betreffende plaats zoeken.
Ik begon er niet over. 😉 Hajar verwees me naar bevondstaande link en daar gaat het over thuis internet.

Ik gaf alleen me bevindingen aan ivm me onvrede.

Mvg.
Ik heb de hoop opgegeven dat T-mobile met een combi regeling komt. Ik roep alle klanten op ons samen te verenigen en zodra ons contract ten einde loopt dit te stoppen met als reden combiregeling niet aanwezig. Dan hebben ze binnen 24 uur een oplossing. Zolang we blijven zeiken en geen aktie onder nemen zal er niks veranderen. NIET VERLENGEN BIJ T-MOBILE.
Ik denk er ook over om mijn contract niet te verlengen. Om dezelfde reden als Mo El H
Ook ik ben TM Mobiel klant en wilde graag overstappen op een mooie pakket omdat ik eigenlijk wel fan ben van onze magenta vrienden. Echter is de time to market best een dingetje aan het worden. Begint een beetje op Orange te lijken, die liepen ook achter de feiten aan.
Quote van de T-Mobile Live Forward website: "Mark Klein: “Wij beseffen ons terdege dat een nieuwe aanpak nodig is om ons de komende jaren nog sterker te kunnen onderscheiden van de alles-in-één pakketaanbieders. [b] De tijd dat knappe koppen binnen onze organisatie in hun eentje trends voor consumenten en bedrijven kunnen voorspellen, ligt echt achter ons. In de digitale wereld om ons heen gaan zaken tien keer zo snel."[b]

Blijkbaar hebben ze de vijfde versnelling niet kunnen vinden, nog steeds op zoek naar de sleutels? 😉
Reputatie 2
Wederom een Maand verder,

Heb diverse andere opties bekeken en ga dat doen,

Raar dat het ZOLANG moet duren, zie zeer aantrekkelijke aanbiedingen van andere providers en ga die doen, iedereen weet welke dat zijn.


Geen hogere wiskunde lijkt mij een combineren bepaalde korting /extra's tv kanalen, je kan het zelf wel verzinnen.

Maar T-mobile vertelt ook niet waarom het zolang duurt, (las reacties op dit forum van 6 maanden geleden al geloof ik)??

Totaal geen (duidelijke) reacties van T-mobile,behalve we zijn ermee bezig😂

Succes.