Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Vaak lijken acties heel leuk, ook ik kijk regelmatig of er acties zijn heel handig hierbij zijn de vergelijkingssites zoals pricewise.nl of providercheck.nl enz.
Gaat men dan verder kijken dan blijken de meeste acties slechts een tijdelijk karakter te hebben en duren over het algemeen 6 maanden, zelf ben ik sinds januari 2014 klant van Vodafone nu T-Mobile,
bij Vodafone kreeg je op een gegeven moment een mail als je een alles in een pakket en ook mobiel van ze afnam (eigen aanname provider) je een aantal zenderpakketten (3) gratis kon activeren en actief blijven zolang men het abonnement niet veranderd, scheelt me 11,25€ per maand.
Bij de NLE hebben ze een alles in 1 abonnement voor 29',95 per maand internet, bellen en tv. Kan niet eindeloos wachten op tmobile en ik denk dat ze niet met zo'n aanbieding gaan komen.
Reputatie 5
Badge +2
@Hakuin, ik heb deze gezien, bedenk wel dat dit een DSL aansluiting betreft zelf ben ik NOOIT kapot geweest van welke DSL aansluiting dan ooit, in mijn appartement ligt alleen een glasvezelaansluiting zou ik wel kunnen kiezen uit de 3 bekende netwerken dan zou mijn 2e keus altijd kabel (Ziggo) zijn pas als er geen andere keus is, zou ik in allerlaatste geval kiezen voor DSL.
Let wel dat dit mijn persoonlijke mening is, en dat een ander er gerust anders over mag denken, ik vind DSL een achterhaalde techniek waar aan vergeleken met glas en kabel veel nadelen kleven, zo heb je alleen als je heel dicht bij de centrale woont de beloofde snelheid, en is het eigenlijk alleen geschikt voor wat mailen en sites bekijken voor de veel hogere eisen die gesteld worden aan gamen en tv streams (UHD in de verre toekomst?) vind ik het niets.
Reputatie 2
Waar mij het op lijkt is dat T-mobile afwacht wat voor aanbod de concurrentie doet, en daar hun aanbod aan aan past.

Logisch maar meldt dit dan ook

Las ziggo combinatie Vodafone,

Oa ., 5 korting per maand, dubbele data, extra tv pakket naar keuze, gratis antivirus

Ziet er goed uit, nu tmobile-thuis dat weet misschien ook zoiets? 😉
Al is het maar een gratis TV-pakketje (zoals geloof ik bij combi Vodafone Thuis + Mobiel ook het geval was). Of toezegging dat eventuele toekomstige kortingen/acties ook voor mensen gelden die al aangemeld hebben.

Ik wil graag voor 1 augustus naast Mobiel ook Thuis-klant worden, maar heb geen zin om naast de pot te pissen en nu af te sluiten om er vervolgens achter te komen dat nieuwe leden na 1 augustus ineens een gratis zender-pakket of een iPad ofzo krijgen. Als ik die dan ook kan krijgen, ondanks dat ik al afgenomen heb, zou dat al een stuk prettiger en overtuigender zijn.
Ik ben al jaren trouwe klant bij T-Mobile en had graag ook T-Mobile Thuis gehad. Maar er zijn nog steeds geen harde toezeggingen gedaan over combinatie kortingen, die me wel zijn toegezegd tijdens een telefoongesprek. Wil zeker niet negatief overkomen, want ik ben super en zeer tevreden over T-Mobile Mobiel. Maar er iets over zeggen, dat mag toch wel?!

Begin dit jaar heeft iemand mij van T-Mobile Thuis gebeld met de vraag of ik ook Thuis wil aanschaffen en als er dan een combinatie korting komt, dat ik die zeker ook direct zou krijgen. Moest daar nog even over nadenken en ze zouden me terug bellen. Wij hadden de beslissing genomen om eventueel over te stappen, maar we zijn nooit meer gebeld. Vind ik zelf wel heel erg jammer, want ik ga er zelf niet achteraan, zo is mijn instelling! Daarom hebben we, sorry aan iedereen binnen T-Mobile, besloten om een nieuw jaar af te sluiten bij een andere provider. Lopen wij onze combinatie kortingen dan wel mis, maar nu weet ik wat ik heb en het duurt nu wel heel lang.

Vind het jammer dat T-Mobile beetje achter blijft, maar ik ben en blijf een trouwe klant aan T-Mobile Mobiel. Ze hebben nu geen prijs verhoging, wat wel slim is natuurlijk. Maar ik blijf toch nog maar even een jaar klant bij mijn oude provider, die me nu ook een aanbieding heeft gedaan, dus ik ben eigenlijk nu NET weer iets goedkoper uit dan T-Mobile Thuis. Na dat jaar zien we wel weer verder. Mijn magenta kleur is en blijft!!
@Hakuin, ik heb deze gezien, bedenk wel dat dit een DSL aansluiting betreft zelf ben ik NOOIT kapot geweest van welke DSL aansluiting dan ooit, in mijn appartement ligt alleen een glasvezelaansluiting zou ik wel kunnen kiezen uit de 3 bekende netwerken dan zou mijn 2e keus altijd kabel (Ziggo) zijn pas als er geen andere keus is, zou ik in allerlaatste geval kiezen voor DSL.
Let wel dat dit mijn persoonlijke mening is, en dat een ander er gerust anders over mag denken, ik vind DSL een achterhaalde techniek waar aan vergeleken met glas en kabel veel nadelen kleven, zo heb je alleen als je heel dicht bij de centrale woont de beloofde snelheid, en is het eigenlijk alleen geschikt voor wat mailen en sites bekijken voor de veel hogere eisen die gesteld worden aan gamen en tv streams (UHD in de verre toekomst?) vind ik het niets.

Daar heb je gelijk in. Bij mij ligt glasvezel, maar tmobile thuis biedt alleen dsl aan bij mij.
En maar weer een reageren.... Het ss nu verdorie Juni !!!! en nog geen combi korting.... Koekoek das toch niet normaal van de week maar eens switchen met mijn vaste abonnement. Verder even ver Glasvezel versus DSL. Met de huidige upgrades op het kopernetwerk worden de verschillen steeds kleine. Overal worden straatkasten omgebouwd tot kleine centrales hierdoor worden er makkelijk snelheden gehaald tot 100 Mbit. Even ter vergelijking een stream van goede kwaliteit,HD,vraagt tussen de 6 a 8 Mbit de geleverde snelheden zijn dus meer dan voldoende om te gamen en streams te kijken en 4 tv s aan te hebben. Grote voordeel aan Glasvezel is de up en download die gelijk is maar dit is alleen interessant als je veel grote bestanden upload.... Even een kleine uitleg.. Verder blijft het weer aardig stil vanuit Tmobile erg jammer....
Ik heb ook t mobile (3xabb afgelopen maanden vaak gebeld i v m thuis nemen icm met mob korting
als maar verschillende antwoorden etc ... was er klaar mee (1abbo opgezegd)
Vodafone abb maar genomen 12euro actie prijs voor me zoon 1 jaar 150 min 2gig data en gratis tv zender van 15 euro per maand
was ik nog goedkoper uit dan abb bij t mobile deze maar aan me zoon gegeven
kan altijd weg bij ziggo en jaartje vodafone is zo slecht nog niet
t mobile had veel eeerder dit moeten en kunnen regelen erg jammer
Reputatie 5
Badge +2
@ Gerard 62,
In de kern van je reactie heb je gelijk, DSL wordt inderdaad door de huidige opwaardering wat beter blijft echter dat er een heel groot verschil blijft bestaan tussen theoretische en praktische te behalen snelheid op je woonadres, op de site van providercheck.nl is dat mooi te zien.
Voor een goede full HD stream is minimaal toch zeker 12 tot 16 mb nodig, ik vraag me wel af waarom KPN er voor kiest DSL op te waarderen je kunt in een oude auto wel een andere (grotere) motor zetten maar het blijft een oude motor met de beperkingen die er aan kleven.
Kan er iets meer duidelijkheid worden gegeven dan alleen we werken eraan en het is moeilijk? Zo simpel met communicatie naar klanten omgaan kom ik niet mee weg bij mijn bedrijf. Maarja als het op internet abonnementen aankomt dan kan je blijkbaar alles maken.

Ik zit momenteel bij Telfort en nu is het moment om een keuze te maken of ik blijf bij Telfort met verlaagde abo kosten, of dat ik de overstap maak naar T-Mobile. Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile, dus als ik de overstap maak wil ik dat alleen als er een combi-regeling (binnen afzienbare tijd) mogelijk is.

Dus T-Mobile, kunnen jullie aangeven in welk termijn quad play komt? En is deze (toekomstige) combideal regeling ook af te sluiten wanneer je al reeds een alles-in-1 abonnement bij jullie hebt afgesloten?

Want ik ga natuurlijk niet overstappen als blijkt dat ik de combideal misloop omdat de implementatie zo ontzettend lang duurt.
Reputatie 6
Badge +5
@Kid rock & IamBuck, jullie vragen waarom het zo lang duurt voordat de actie komt. Zeer begrijpelijk, ik vind ook dat het lang duurt. Het duurt zo lang omdat het lastiger blijkt de systemen met elkaar te laten communiceren. De korting/actie moet natuurlijk automatisch toegekend worden en het systeem moet dan bij Mobiel en Thuis kunnen kijken of je voldoet aan de voorwaarden. We willen natuurlijk niet een halfbakken systeem introduceren waarbij de kortingen allemaal mislopen. Ja, techniek is mooi, maar als je te maken hebt met allerlei beveiligingen is dit niet altijd makkelijk. Kijken wat de markt doet qua aanbiedingen is dan ook geen reden dat er nog geen aanbod is. Reken er maar op dat wij hier keihard mee bezig zijn om het technisch te regelen!

@Bemu, die actie die je kreeg bij Vodafone blijft inderdaad voorlopig gelukkig gewoon gelden. Die gratis zenderpakketten blijven gratis!

@Venix & IamBuck, oeh laat ik hier snel duidelijkheid over geven! Het aanbod zal voor ALLE klanten gelden, niet alleen nieuwe aanvragen. Je mist dan alleen wat korting tot aan de start van ons combi-aanbod. Aangezien de kortingen niet om astronomische bedragen gaan, loop je niet al te veel mis. Begrijp me niet verkeerd, een mooi combi-aanbod kan iemand natuurlijk net over de streep trekken, maar het aanbod komt gegarandeerd! Voor iedereen met een Thuis en mobiel abonnement.

@Serviceweb, dank voor je trouw aan magenta! Dat doet mij goed. 🆒 Ik hoor wat je zegt over het aanbod destijds. Het gaat ook zeker komen en wees gerust, wij zullen dit zeker laten weten als het er is. Je hoeft hier zelf zeker niet achteraan! Bedenk maar hoelang ik hier al over praat, zodra het aanbod er is, hang ik de vlag uit!
Aaaah kijk, lotgenoten! Altijd mooi om te lezen dat ik er niet alleen voor sta ;)
Ik heb ook al sinds 3-2-2017 jl meerdere malen de vraag gesteld wanneer er iets komt voor alles in 1 abonnee's... Komt eraan, nog eventjes geduld en meer van die uitspraken was steeds het antwoord.

Nu las ik op een andere topic; wanneer je je nu aanmeldt voor de verleningskorting van € 10,- per maand voor 6 maanden, kom je WEL in aanmerking voor een alles in 1 combi-korting, mocht die binnenkort komen, ondanks dat je nu dan wel hebt verlengd...

Kan iemand van T-Mobile dit bevestigen??!? Dan wil ik overwegen om te verlengen ipv over te stappen naar een concurrent, want laten we eerlijk zijn.. Wanneer je je klanten respecteert, laat je ze niet een half jaar wachten op een voorstel....
Bericht van Sander boven mijn vorige post niet gelezen, sorry!
Zal eens nadenken wat ik nu wil met/bij T-Mobile...
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende. Ik ben T-mobile mobiel en T-mobile thuis klant. Ik heb geen TV van T-mobile thuis, maar wel van Knippr. Dit vooral omdat ik geen extra box wil en alles via de AppleTV doe. Krijg ik zo ook combikorting? Knippr is een T-Mobile product dus dit zou wel logisch zijn!

@Kid rock & IamBuck, jullie vragen waarom het zo lang duurt voordat de actie komt. Zeer begrijpelijk, ik vind ook dat het lang duurt. Het duurt zo lang omdat het lastiger blijkt de systemen met elkaar te laten communiceren. De korting/actie moet natuurlijk automatisch toegekend worden en het systeem moet dan bij Mobiel en Thuis kunnen kijken of je voldoet aan de voorwaarden. We willen natuurlijk niet een halfbakken systeem introduceren waarbij de kortingen allemaal mislopen. Ja, techniek is mooi, maar als je te maken hebt met allerlei beveiligingen is dit niet altijd makkelijk. Kijken wat de markt doet qua aanbiedingen is dan ook geen reden dat er nog geen aanbod is. Reken er maar op dat wij hier keihard mee bezig zijn om het technisch te regelen!

Dank voor de aanvullende info! Dat maakt al iets meer duidelijk. Ik werk in de IT en begrijp dat dit soort koppelingen inderdaad voor bugs kunnen zorgen. Eerst klonk het gewoon te vaag maar dit is aannemelijk.

@Venix & IamBuck, oeh laat ik hier snel duidelijkheid over geven! Het aanbod zal voor ALLE klanten gelden, niet alleen nieuwe aanvragen. Je mist dan alleen wat korting tot aan de start van ons combi-aanbod. Aangezien de kortingen niet om astronomische bedragen gaan, loop je niet al te veel mis. Begrijp me niet verkeerd, een mooi combi-aanbod kan iemand natuurlijk net over de streep trekken, maar het aanbod komt gegarandeerd! Voor iedereen met een Thuis en mobiel abonnement.

Oke dat is goed nieuws!

En nee ik verwacht ook geen gigantische kortingen. Maar als ik kijk naar wat Vodafone had dan kreeg je bijvoorbeeld extra mobiele data en TV zenderpakketten. Dat soort extra's zijn wel leuk, en een reden om een bepaalde provider te verkiezen boven een andere, als de prijs toch bij elkaar in de buurt ligt.

Maar goed om te horen dat het voor alle klanten geld, bedankt voor de reactie.
Aangezien tmibile nergens thuis geeft, prober ik het hier.
Helaas ben ik niet zo tevreden over het telefoongesprek dat ik net gevoerd heb met een medewerker van jullie klantenservice. Ben al jaren klant bij jullie met mijn telefoon en was benieuwd of er leuke combi aanbiedingen zijn voor glasvezel. Ziggo heeft dit ook bij Vodafone dus lijkt mij geen gekke vraag. Medewerker was erg nonchalant en nee er is geen aanbieding nu. Had niet het idee dat ik serieus genomen werd eigenlijk en dat terwijl ik al heel lang klant bij jullie ben. Ik had een andere houding verwacht en ook meer moeite om tegemoet te komen. Er werd nu totaal geen moeite gedaan en dat valt me helaas wel tegen. Ik hoop dat dit een foutje is geweest en ik via deze weg een andere manier van klantvriendelijkheid van t mobile zie die ik gewend ben. Vraag me sowieso af waarom er geen actie en er niet verder gekeken word. Ik heb namelijk echt met spoed glasvezel nodig want over een week gaan ww verhuizen en elke dag is er 1 dat het niet geregeld is. Met vriendelijke groet.
Barbara wolfs
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Barbara, niet fijn om te lezen dat je een slechte ervaring had met onze klantenservice. Dat horen we beter te doen.

Ik wil het niet goedpraten, maar we zitten nog in een nasleep van een storing waardoor het wat drukker was. Ik kan mij voorstellen dat de telefoon van mijn collega roodgloeiend stond. Nogmaals, dit is geen excuus, want uitleg is op zijn plaats.

Zoals hierboven ook staat, er is nog geen aanbod. We hopen dit z.s.m. wel te hebben. Ik wil je dan ook adviseren gewoon het abonnement aan te vragen, zodat je wel op internet kunt straks na de verhuizing. Het combinatie-aanbod, al is deze wat laat, gaat er hoe dan ook komen!
Reputatie 2
Waarom is er geen datum beschikbaar wanneer er duidelijkheid komt over de combinatie korting?

Zoals hierboven ook staat, er is nog geen aanbod. We hopen dit z.s.m. wel te hebben. Ik wil je dan ook adviseren gewoon het abonnement aan te vragen, zodat je wel op internet kunt straks na de verhuizing. Het combinatie-aanbod, al is deze wat laat, gaat er hoe dan ook komen![/quote]
Reputatie 2
Ben het ermee eens, hoeveel Maanden duurt het nu al,

Zeg gewoon wanneer?, er moet nu toch wel iets bekend zijn...,
De antwoorden zsm is vaag om het netjes te zeggen...
Het zal voorlopig niet gebeuren. Tmobile kan de verwerking van de oudvodafoneklanten niet eens aan https://forum.t-mobile.nl/verlengen-en-nieuw-contract-433/klacht-omtrent-overstappen-naar-t-mobile-280369/index1.html#post1390562
Als mobiele klanten zich massaal aan gaan melden voor een tripple abonnement wordt de chaos nog groter en dat wil niemand.
Tmobile kan beter melden dat het voorlopig niet komt, dan mobiele klanten valse hoop te geven.
Reputatie 2
Ben het met je eens, toch raar dat in "6 maanden niets gerealiseerd kan worden....

EN maanden lang blijven melden zsm...
In de zes maanden waarin ze klanten nu aan het lijntje houden had je al een half jaarabonnement bij de concurrentie inclusief voordeelacties kunnen hebben. Leuk, die 'vertrouw me maar, je kunt gerust een abonnement afsluiten' opmerkingen hier, maar als mijn contract over anderhalve maand afloopt er er geen aanbieding ligt bent ik in elk geval weg.
Reputatie 6
Badge +11
In het kader van combikorting thuis en mobiel zou ook iets als 'gratis onderling data' moeten gelden, net als onbeperkt mobiel bellen binnen het netwerk van 1 en dezelfde provider. Dus als je onderweg met je smartphone iets van/naar thuis download/upload zou dat 'datavrij' voor niet onbeperkte mobile abo's.

Daarop voortbordurend, ik heb alleen 4GvoorThuis als 'vast' internet en daar zit data limiet op. Voor uploads/downloads van een tweede mobiel systeem (ook data-limiet) in het weiland (zal op zelfde cluster van masten geregistreed zijn) naar/van huis betaal ik dus 2x voor dezelfde data. Hiervoor zie ik ook graag combi-korting.
Reputatie 3
Die beide zaken zullen technisch onmogelijk zijn om te realiseren. Bovendien denk ik ook niet dat het wettelijk is toegestaan vanwege de netneutraliteit die geldt in Nederland en volgens mij de gehele EU. Dus zo'n soort combi aanbieding zal het zeker niet worden 🙂