Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 6
Badge +11
@cassie127
Interessant, gratis extreem grote bundel voor je mobile is strict genomen geen korting, maar een cadeau, wellicht om de ontevredenheid de kop in te drukken. Hoelang is zo'n bundelaanvraag geldig? Een week? Een maand? Een jaar? Onbekend?
De bundel zelf was vanaf het moment dat je de sms stuurde 48 uur lang geldig en alleen voor de eerste 40.000 thuis klanten die een sms sturen.

Prima dat ze je dan zo'n grote bundel geven maar 48 uur is wel erg weinig in vergelijking met de hoeveelheid mb's en hoe lang het duurt om een goede combikorting te regelen.

Deze actie was overigens alleen voor thuis klanten en na de sms kreeg ik gelijk de data bundel. dus dan vraag ik mij af als het in de systemen van Mobiel en thuis in 2 tellen kunnen controleren terwijl een combikorting maar niet lukt...

Als ze klanten echt even iets willen geven tegen het lange wachten hadden ze die bundel beter een maand of net zo lang tot dat die op was geldig moeten laten zijn...
We zijn nu al 8 maand verder maar het valt me op dat er genoeg gevraagd wordt maar geen tegen reactie van t-mobile. Geef 1 goede reden om alles nu bij jullie af te nemen terwijl jullie de enige zijn die niet met een combi korting komen zelfs tele2 en Telfort hebben dit is het niet van de zotte zo'n grote marktspeler kan het maar niet voor elkaar krijgen. Waar is jullie reactie behalve dat we zijn er mee bezig want dat raden we nu wel
Reputatie 6
Badge +11
@Rolf Leutscher
Een mededeling van T-Mobile zijde was dat de prijzen van T-Mobile al erg scherp zijn. Een ieder kan voor zichzelf wel uitrekenen of dat zo is of niet. en dan een keuze maken. Verder heeft T-Mobile er in maart 164.000 nieuwe (thuis) klanten bij gekregen en inmiddels sinds 16 januari ook wel een dergelijk aantal in de mobiele tak (in ieder geval meer 100.000). Mijn ervaring is dat dit jaar de algehele performance er op achteruit is gegaan. Het kan ook simpelweg zo zijn dat nog meer klanten tegen een nog lagere prijs momenteel eerder een nadelig effect heeft voor T-Mobile dan duurzame winst op (middel) lange termijn. Anyway, Kathleen Loods of Søren Abildgaard zullen hier op dit forum geen berichten plaatsen die al dan niet in die richting wijzen, vergelijkbaar met zoals b.v. 'the donald' dat op twitter doet.
Oh dan ben ik zojuist opgelicht ik ben zojuist vrijdag overgestapt naar t-mobile televisie en zou ook combikorting krijgen hij zij een mb verdubbelaar en elke maand 5 euro korting op me mobiel abbonement en nu lees ik dit. Hij zei wel dat ik naar de winkel moest om het te activeren.
Reputatie 1
Ik ben wel benieuwd naar combinatiedeal van T-Mobile, ik heb nu nog de Vodafone voordelen van Thuis en ben benieuwd naar de voordelen die T-Mobile gaat implementeren voor de klanten.
@tmoesel
ik heb het niet over hoe goedkoop jullie volgens eigen zeggen zijn. jullie maken mensen lekker met we zijn er mee bezig met een combi korting dit is los van de prijzen dit gaat voor als u het niet begrijpt en jullie zelf zeggen we zijn er mee bezig. om dus bijvoorbeeld extra zender pakketten aan te bieden en dit duurt nu al 8 maanden wil u nu echt gaan beweren dat ik het heb over prijzen of jullie belofte naar klanten toe. ik denk dat het geen 8 maanden hoeft te duren namelijk want aanbiedingen met mobiele abonnementen hebben jullie alles zo geregeld. ik praat ook niet voor mij maar denk voor alle klanten ook de mensen die jullie hebben overgenomen van vodaphone.
Reputatie 6
Badge +5
@gknippenber4g, dat is zeker niet best om te horen. We hebben inderdaad nog geen combi-korting. Zoals ik het hoor klinkt hetgeen waar jij over praat over het aanbod van een andere aanbieder: het oude Thuis. Ons aanbod zal ook zeker voor jou gaan gelden, maar het is nog niet bekend wanneer en wat het aanbod is.

@Astuiver, ik ben ook zeker benieuwd! Ook al sta ik volledig achter het huidige aanbod (nu nog zonder korting) een extraatje ter beloning voor de trouwste klanten zou ik te gek vinden!

@Rolf Leutscher, tmoesel is een zeer gewaardeerd lid van onze T-Mobile community, maar hij is niet werkzaam bij ons. Ik merk dat je nu tegen hem spreekt alsof hij het aanbod verzorgt. Hij denkt juist mee met andere klanten, geeft adviezen en feedback. Wij zijn ons terdege bewust van de mogelijke impact van de huidige koers. Voor de duidelijkheid wil ik graag benadrukken dat de klanten die combivoordeel hadden bij Vodafone mobiel en Thuis bij ons, dit nog steeds ontvangen. Nu zijn we erg dichtbij voor een combideal bij T-Mobile. Wachten hoeft niet, de deal komt sowieso, voor nieuwe, maar ook zeker voor alle klanten die al Thuis en Mobiel van T-Mobile hebben.
Voor de duidelijkheid wil ik graag benadrukken dat de klanten die combivoordeel hadden bij Vodafone mobiel en Thuis bij ons, dit nog steeds ontvangen.

Dat combivoordeel ontvang ik inderdaad nog steeds behalve als ik mijn mobiele abonnement wil verlengen, dan vervalt mijn mobiele combivoordeel. Verlengen zou inhouden dat ik goedkoper zou kunnen, maar als mijn combivoordeel vervalt betaal ik voor het zelfde vele malen meer.
Dus wat je zegt klopt niet helemaal!
Volgens mij komt er helemaal geen combi korting. Dit is alleen maar om ons aan het lijntje te houden. Ik kan binnenkort mijn contract verlengen van thuis. Maar denk er sterk over om het op te zeggen. Ben het zat om zo lang te moeten wachten
Nog even geduld! Tmobile heeft net de prijzen voor nieuwe klanten verhoogd en zal binnenkort met 5€ combikorting komen. Een gedeeltelijke sigaar uit eigen doos. Dat is mijn voorspelling.
Ziggo/vodafone deed hetzelfde.
Mij krijgen ze nu niet meer als tmobilethuisklant.
Nog even geduld! Tmobile heeft net de prijzen voor nieuwe klanten verhoogd en zal binnenkort met 5€ combikorting komen. Een gedeeltelijke sigaar uit eigen doos. Dat is mijn voorspelling.
Ziggo/vodafone deed hetzelfde.
Mij krijgen ze nu niet meer als tmobilethuisklant.

Prijs verhoging geld alleen voor internet only. Begrijp je frustratie dat er nog geen combi korting is, maar dit topic gaat niet over internet only.
Reputatie 6
Badge +11
@DaveD1109
Er zullen mensen zijn die in dit topic quadplay zien of alleen daar de focus op hebben, maar "Combikorting Thuis en Mobiel" kan prima zijn dat je internet via een draad afneemt en internet via mobiel. Er zijn genoeg mensen die geen vast bellen willen en ook nauwelijks TV kijken (uit een pakket met TVbox) of het dus niet echt willen.
Hoe staat het momenteel met het combinatievoordeel voor mobiele abo's en thuis abo?
Komt dat er nog of is het van de baan?
vr gr
Marilu
Die laatste vraag hoor ik ook graag. Ik moet binnenkort een 3-in-1 thuis abo afsluiten, maar als er binnenkort een combi aanbieding komt met vodafone red mobiel en t mobile thuis, dan hoor ik het graag. dan wacht ik wellicht nog even. Dank!
Reputatie 2
Die laatste vraag hoor ik ook graag. Ik moet binnenkort een 3-in-1 thuis abo afsluiten, maar als er binnenkort een combi aanbieding komt met vodafone red mobiel en t mobile thuis, dan hoor ik het graag. dan wacht ik wellicht nog even. Dank!
Een combikorting van Vodafone en T-Mobile gaat er niet komen. Vodafone werkt samen met Ziggo. Die bieden reeds combi pakketten aan. Tot nu toe heeft T-Mobile nog niets gelanceerd op het gebied van combi kortingen (helaas).
Zit zoals velen van jullie maanden te wachten op de combivoordeel voor TM Thuis en Mobiel. Tot op heden helaas niks! Maar ja, kan blijven 'zeuren', maar nergens voor nodig. Binnenkort (11/2017) loopt mijn contract af dus wordt het (wel helaas) doei doei TM.
En t-mobile... al iets meer bekend inmiddels? Duurt nu wel heel erg lang!
Reputatie 7
Badge +5
Ik weet hoe lastig het kan zijn om systemen te koppelen en goed te laten functioneren. Om vervolgens ook nieuwe functionaliteit op te bouwen. Ook hoe frutrerend het is als het niet lukt. Maar ik begin ook wel erg ongeduldig te worden. :(

Ook met betrekking tot andere zaken als het upgraden van SD naar HD kwaliteit (Discovery zenders, regionalen, etc).
Reputatie 7
Badge +10
Het geduld word op de proef gesteld dat klopt.
In de wandelgangen hoor ik toch echt dat het op korte termijn gaat gebeuren 🙂
Gisteren maar mijn contract met XS4ALL verlengd, prima provider en kreeg een interessant verlengingsaanbod. Was op T-Mobile aan het wachten voor een goede deal, zonde maar het is niet anders.

Zodra mijn T-Mobile Go abonnement afloopt toch maar eens kijken naar de (iets duurdere) KPN sim-only aanbiedingen en toch een combi-voordeel scoren.
Reputatie 1
Combivoordeel XS4ALL samen met KPN? Is dat mogelijk?
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Dat de combikorting in Oktober/November pas gelanceerd gaat worden. Dat duurt dus nog wel even. Beetje jammer!
Jazeker RP-Mobiel, XS4all biedt als KPN-dochter dezelfde compleet deals als KPN zelf. Nou ben ik niet ontvreden over T-Mobile mobiel en had ik liever een combinatievoordeel bij T-Mobile gezien, maar dat laat nu echt te lang op zich wachten.

Grappige was dat ik nu wel een fikse korting van XS4all kreeg omdat ik interesse toonde in T-Mobile Thuis 🆒

Dus overstappen naar KPN mobiel of over een jaar opnieuw kijken.
Combivoordeel XS4ALL samen met KPN? Is dat mogelijk?

Jazeker RP-Mobiel, XS4all biedt als KPN-dochter dezelfde compleet deals als KPN zelf. Nou ben ik niet ontvreden over T-Mobile mobiel en had ik liever een combinatievoordeel bij T-Mobile gezien, maar dat laat nu echt te lang op zich wachten.

Grappige was dat ik nu wel een fikse korting van XS4all kreeg omdat ik interesse toonde in T-Mobile Thuis

Dus overstappen naar KPN mobiel of over een jaar opnieuw kijken.