Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Zelf begrijp ik niet zo goed waarom voor sommige nou die combi korting nou zo belangrijk is.
Je haalt toch ook niet alle boodschappen bij de AlbertHeijn ?

Ik wil gewoon het beste wat bij mij past. en dat is niet de voorgesneden koek die een provider voor me neer legt. Waarom zou ik overstappen naar een andere (mobiel/Internet/Tv/Telefoon) provider als mijn huidige goe bevalt ? Ik zou wel alleen Mobiel en tv willen afnemen van T-Mobile en Internet, telefoon bij een ander. maar dan word het in een keer moeilijk.
@hidden.nld. Denk niet dat de combi korting het allerbelangrijkst is. Als ik deze topic teruglees denk ik dat de kern is waar ik ook teleurgesteld in ben het volgende . Er wordt continue van alles beloofd en gezegd maar nagekomen wordt er (nog) niets. Ikzelf ben in feb overgestapt en toen werd er al verteld komt zsm. Ondertussen zijn we ruim 6 maanden verder en helaas...... Daar mag toch echt wel eens op gereageerd worden door TMobile.
Reputatie 1
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Dat de combikorting in Oktober/November pas gelanceerd gaat worden. Dat duurt dus nog wel even. Beetje jammer!

Combikorting is altijd goed maar zal mij benieuwen of dit voor zowel nieuwe als bestaande klanten zal gelden en niet zoals vaak bij andere providers voor alleen nieuwe klanten.
Want de nieuwe klant is voor elke provider belangrijk maar bestaande klanten worden vaak niet gehonoreerd omdat die toch al klant zijn voor minimaal een jaar.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels wel spijt van de mobiele abbo's bij t-mobile.
Als ik deze bij tele2 had afgesloten had ik veel meer voordeel gehad dan ik nu ooit zal krijgen.
Reputatie 7
Badge +5
@Casadude: Het is al vaker bevestigd dat combikorting voor iedereen gaat gelden. Bestaande en nieuwe klanten.

@RonaldI8: Hoe weet je dat nu al? Er is nog niets bekend over extra korting, extra services of extra data?

Hoewel ik de snelheid waarmee dit op de markt komt jammer vindt en marketingtechnisch slecht, gaat het in de basis om het product zelf. De rest zijn extra's en mooi meegenomen. Bij een niet nader te noemen concullega had ik combivoordeel, maar had ik continu problemen met streamen (Netflix), slecht internet, continue prijsverhogingen, uitvallende apparatuur, etc. Bij vragen kreeg ik steevast te horen dat ze internet boden, maar dat streamen ed niet gegarandeerd werd. Net zo min als dekking. De apparatuurklachten werd niets gedaan.
Reputatie 7
Badge +6
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Dat de combikorting in Oktober/November pas gelanceerd gaat worden. Dat duurt dus nog wel even. Beetje jammer!

Oei! Dit is een bizarre uitspraak van mijn collega geweest! Er is namelijk absoluut geen datum genoemd. Oktober/november is dan ook echt uit de lucht gegrepen. De daadwerkelijke datum is nog niet bekend. Dat het binnenkort gaat komen zingt nu wel een tijdje rond, maar een datum of een maand hieraan te verbinden is niet gewenst. Dit zou alleen maar verwachtingen scheppen en dat is erger dan het onbekende.

Het is echt nog even afwachten. Maar niet te lang! 😉
Reputatie 3
Ik kan jullie alvast wel verklappen dat het voordeel zeker ook zal gelden voor bestaande klanten. Dus niet overstappen. Nog heel even geduld.

Eerst zien dan geloven
Reputatie 2
Badge +2
Idd, nog 'even' wachten klinkt als 'Oktober/November gaat ook niet gehaald worden' 😉 . Inmiddels interesseert het me allang niet meer aangezien die paar extra tv pakketten totaal niet interessant zijn (beeldkwaliteit die pijn doet aan je ogen zo slecht) en extra mobiel data met al die gratis/niet meetellende streaming ook niet. KPN biedt een Spotify ook niet meer 'gratis' aan geloof ik dus dat hoef je sowieso niet te verwachten ...
Reputatie 1
Idd, nog 'even' wachten klinkt als 'Oktober/November gaat ook niet gehaald worden' 😉 . Inmiddels interesseert het me allang niet meer aangezien die paar extra tv pakketten totaal niet interessant zijn (beeldkwaliteit die pijn doet aan je ogen zo slecht) en extra mobiel data met al die gratis/niet meetellende streaming ook niet. KPN biedt een Spotify ook niet meer 'gratis' aan geloof ik dus dat hoef je sowieso niet te verwachten ...

Gratis Spotify Premium is ook nooit onderdeel geweest van KPN Compleet, maar was een gratis freebee bij Alles-in-1 (met uitzondering van het goedkoopste pakket) en de duurste mobiele abonnementen van KPN of wijlen Hi. Inmiddels wordt Spotify Premium niet meer gratis weggegeven bij nieuwe abonnementen of aan 'verlengers'.

In die zin zou het juist voor T-Mobile onderscheidend zijn om Deezer Premium+ wél onderdeel uit te laten maken van combivoordeel. Is ook een mooi vervolg op datavrije muziek.

Je kunt er kortom alle kanten mee op, maar op dit moment weten we alleen dat het er dus 'binnenkort' aan komt en dat 'binnenkort' gewoon een relatief begrip is 😉
İk heb vandaag een medewerker van T-mobile gesproken over de combinatiekorting. De medewerker vertelde dat T-mobile waarschijnlijk vanaf oktober een combinatiekorting zal invoeren voor mobiel en thuis. Dus even afwachten.
İk heb vandaag een medewerker van T-mobile gesproken over de combinatiekorting. De medewerker vertelde dat T-mobile waarschijnlijk vanaf oktober een combinatiekorting zal invoeren voor mobiel en thuis. Dus even afwachten.

Dit is mij ook in juni gezgegd dat er eind juli iets op de markt kwam. Het lijkt meer alsof ze klanten valse beloften doen zodat ze zich aan gaan sluiten bij t-mobile thuis en mobiel.
Ik denk niet dat het om valse beloftes gaat. KPN & ZiggoVodafone hebben al combinatiekortingen ingevoerd. T-mobile zal de combinatiekorting moeten invoeren, om bij te blijven met de concurrentie. Echter, de vraag is hoe deze combinatiekorting eruit zal zien. Persoonlijk hoop ik dat je maandelijks een bepaald bedrag als korting krijgt (zoiets als bij KPN).

Mijn T-mobile Thuis en mijn mobiele abonnement eindigen in februari 2018. Indien T-mobile niet met een voor mij acceptabele combinatiekorting komt, dan zal ik beide abonnementen laten beëindigen.
Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! 🆒

Mag er nou wel een keer van komen he Sander;) (In de valse hoop dat je dit ook echt leest) Met 4 maanden nu achter de rug laat je de klanten wel lang wachten op een actie. Zal het deze maand nog lukken? Ik ben benieuwd...
Ik ben ook erg benieuwd, ben nieuwe klant bij T-Mobile (Mobiel). Thuis heb ik Ziggo internet+ tv. Als die combideal echt komt en het is voordeliger dan Ziggo met wat extra's. Dan neem ik straks alle diensten bij T-Mobile af. Win-win situatie dus!
Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk,(...). Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! 🆒

Sander,
Er valt niet veel te schakelen, want er gebeurd helemaal niets!
En als er wel wat zou gebeuren hoeft er niet geschakeld te worden... :-)

@T-mobile management: Wanneer komen jullie nu eindelijk eens over de brug met voordeel!?!?
Zoals al eerder benoemt houden jullie de klanten aan het lijntje, en geven jullie (blijkbaar) niet veel om klantbinding en/of klanttevredenheid.. :(
Jullie hebben inmiddels meer dan 9 maanden de tijd gehad om iets te verzinnen, KOM OP!
Reputatie 2
Hoe moeilijk kan dit zijn wil T-Mobile wel combinatie korting gaan aanbieden?
Toch vreemd dat er na bijna 10 maanden T-Mobile thuis nog geen duidelijkheid over is.
Wat het gaat worden......
Reputatie 6
Badge +7
Hi Stefant, houd het forum goed in de gaten, je hoort heel snel meer! (en nu echt :))
Hi Stefant, houd het forum goed in de gaten, je hoort heel snel meer! (en nu echt :))
Hoe snel is heel snel? Drie dagen??
Reputatie 2
Wat is snel voor T-Mobile?
Nog een 10 maanden maak maar concreet.
Reputatie 7
Badge +10
Eerlijk gezegd verwacht ik het dit jaar niet meer......
Reputatie 7
Badge +20
Het komt écht heel snel! Houd dit topic in de gaten!
op twitter kreeg ik ook een reply dat het "echt" snel zou gebeuren.
Heb KPN en Tmobile maar een twitter bericht gestuurd.... de beste aanbieding wint.

Lang genoeg aan het lijntje gehouden !
Hopelijk komt T-Mobile 'echt heel snel' met de combinatiekorting, maar dat is nog afwachten. Ik ben benieuwd wat voor soort combinatiekorting het zal zijn. Indien het tegenvalt, zal ik niet lang blijven bij T-Mobile.
Reputatie 2
Ik ben ook erg benieuwd naar die korting i.c.m. de roadmap van het thuis product.
Zodat er bij een volgende beslismoment bewust gekozen kan worden.