Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Dus toch waarschijnlijk oktober! Zou mooi zijn!😄
Reputatie 6
Badge +11
Had of heeft dit nog invloed op de 'echt heel snel' kreet?
https://www.telecompaper.com/nieuws/vodafone-verliest-zaak-tegen-kpn-over-tv-platform--1213838
Reputatie 4
Badge +2
Toch vreemd dat KPN nog steeds zo’n machtspositie heeft!
Maar goed het combivoordeel zou mooi zijn, mijn mobiel abo gaat in oktober in 😃
Reputatie 1
T-Mobile zal eerst de Unlimited Madness-campagne ad willen ronden. Daarna zijn wij wellicht aan de beurt 😉
Reputatie 2
Zit ook te wachten op de combi korting. Heb al heel lang mobiel van T-Mobile, en wil dit graag combineren met thuis.
Reputatie 1

Zal het 11 oktober worden? Op die dag 'verhuist' T-Mobile Extra naar een nieuw systeem (bron: https://www.t-mobile.nl/tme-verhuizing)
Reputatie 6
Badge +7
Spannend! :)

Zal het 11 oktober worden? Op die dag 'verhuist' T-Mobile Extra naar een nieuw systeem (bron: https://www.t-mobile.nl/tme-verhuizing)
Reputatie 1
Het eerste voordeel is bekend. € 2,50 korting op het televisie-abonnement.
Mag toch wel hopen dat er meer komt want dit is wel erg karig vergeleken met de concurrentie!😂
Reputatie 4
Badge +2
Ja als dat alles is zullen ze echt geen klanten trekken!
Reputatie 1
Mag toch wel hopen dat er meer komt want dit is wel erg karig vergeleken met de concurrentie!😂

Aan de andere kant is T-Mobile Thuis voor triple-play pakketten relatief goedkoop ten opzichte van KPN en Ziggo. Als duurdere partij kun je natuurlijk wat makkelijker een royalere ‘korting’ geven.

Ik ga er van uit dat er nog wel meer komt, maar volgens mij was Vodafone destijds (met Power Up) niet zo royaal. Waar je bij KPN Compleet én dubbele data én € 5 korting p/m op mobiel én een gratis premium tv-pakket kreeg, moest je het bij Vodafone Power-Up doen met 3 GB extra data en een ‘normaal’ extra TV-pakket.

Maar voor mij is het een leuke extra: aan het begin van het jaar heb ik puur voor T-Mobile gekozen omdat zij het goedkoopste internet + tv + Fox Sports 1 leverden. Dat daar nu wat extra’s bij komt (omdat ik ook mobiel diensten afneem) is alleen maar mooi meegenomen.
Daar heb je wel gelijk in en was voor mij ook de hoofd reden hoor!
Reputatie 4
Badge +2
Maar bij Vodafone/Ziggo krijg je 5 euro korting, Dubbele Internet data op je mobiel, extra TV pakket en een beveiligingspakket voor al je apparaten.
Bij het standaard pakket van Ziggo betaal je dan maar € 42,50
Reputatie 6
Badge +4
Tsja... en welke flexibiliteit biedt Ziggo? Bellen en TV kun je niet uitzetten. Als je wil opnemen kan dit niet bij dat pakket en moet je upgraden naar een pakket voor 62,50. Als je dat alleen voor opnemen doet dan betaal je daar dus in 20 euro voor (ja, je krijgt ook meer snelheid en extra's). Je kunt ook zelf samenstellen en dan kun je opnemen iets goedkoper krijgen, maar wel met koppelverkoop. Dit kan niet vanuit het alles in 1 pakket.

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik begrijp dat combivoordeel lang beloofd is en het heeft te lang geduurd. Aan de andere kant is het een extraatje. Het gaat om het totaalplaatje, prijs en kwaliteit. Het lijkt alsof sommigen zich helemaal blind staren op die combikorting en de rest vergeten. T-Mobile heeft daarbij al best scherpe prijzen. Zowel mobiel als thuis. Dus kun je bijv. 2,50 en 5,00 euro niet zozeer vergelijken.

Elke provider heeft voor- en nadelen en het gaat erom dat wat je hebt past bij je gebruik.
Reputatie 1
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-mobiel-thuis-voordeel-is-hier-283630/index1.html#post1407564

https://www.t-mobile.nl/voordeel

De voordelen zijn bekend: € 2,50 voordeel op tv-abonnement en gratis Fox Sports Eredivsie (of Fox Sports Compleet voor € 5 extra). Hoewel ik het ook tof had gevonden als ik bijvoorbeeld ook had mogen kiezen voor Ziggo Sport Totaal (al dan niet met een meerprijs), is het toch leuk meegenomen.
Reputatie 6
Badge +5
Goede vondst @johnnystardust! We hebben heel toevallig dan ook nu net de informatie naar buiten gebracht!

Het is zover!

Mobiel en Thuis Voordeel is hier!

Reputatie 6
Badge +4
Je linkje doet het niet Sander.
Reputatie 6
Badge +5
Je linkje doet het niet Sander.

Dank! Aangepast. 🙂
Reputatie 2

Hier ben ik 100% Mee EENS ?

Dit is wel heel karig..

Eredivisie Live Zit al in het abonnement ??? ,Is toch geen Extra ???doe dan een andere zender erbij

Geen extra Data voor Mobiel oid

Geen internet snelheid verhoging niks nada nakkes ?

2.50 Korting is dat het ?
Reputatie 6
Badge +5
@iedereen

Omdat er nu een nieuw topic met het nieuws en alle informatie rondom het combinatievoordeel aanbod is, sluit ik dit topic. Op die manier houden we het gesprek centraal. :)

Mobiel en Thuis Voordeel is hier!

Reputatie 6
Badge +5
@iedereen

Er is sinds 12 juni 2018 een nieuw combinatievoordeel te kiezen! Veel feedback uit dit topic is meegenomen in dit nieuwe voordeel dat onder de volgende noemer valt:

Klantvoordeel

Klik hierboven op klantvoordeel en lees hoe jouw voordeel er uitziet. Wie combineert, verdient meer! Meer snelheid, meer TV keuze, meer data en meer korting!