Beantwoord

Combikorting Thuis en Mobiel

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2746 reacties
Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! 🆒
icon

Beste antwoord door Sander 14 juni 2018, 09:37

@iedereen

Er is sinds 12 juni 2018 een nieuw combinatievoordeel te kiezen! Veel feedback uit dit topic is meegenomen in dit nieuwe voordeel dat onder de volgende noemer valt:

Klantvoordeel

Klik hierboven op klantvoordeel en lees hoe jouw voordeel er uitziet. Wie combineert, verdient meer! Meer snelheid, meer TV keuze, meer data en meer korting!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

146 reacties

Inderdaad, klanten willen gewoon korting, geen discussie! De enigste discussie is dat tmobile er wel erg lang over doet om te komen met die combikorting.
Kom met die korting of praat er verder niet over want dat geeft alleen wrevel bij klanten.
Reputatie 1
Hallo Sander,

Het is niet zozeer een discussie maar we spreken allen de wens uit dat T-Mobile eens haast gaat maken hiermee. De oude klanten van Vodafone hadden het voordeel maar de nieuwe klanten helaas niet. En diegenen die een nieuw abonnement moesten afsluiten helaas ook niet meer. En een paar maanden moet toch genoeg zijn om een leuke actie te bedenken( zelfs Vodafone Ziggo kan dat dus waarom T-Mobile niet!!

Groetjes Ronald
Volgens mij komt er helemaal geen korting. Want dit hadden ze allang voor mekaar kunnen hebben
Reputatie 7
Badge +5
Het is niet enkel verzinnen, maar ook migreren, implementeren en marketen. Dat is vaak lastiger dan het lijkt. Daarbij is T-Mobile pas dit jaar gestart en is de overname toen pas formeel afgerond. Dat betekent dat ze opnieuw moeten opstarten en veel moeten aanpassen.

Haalt niet weg dat ik ook erg ongeduldig ben en graag quad play wil.

Overigens; het gras lijkt soms groener bij de buren, dan het is. Heb een jaartje bij het goedkopere KPN zusje gezeten, maar het wifi modem daar was om te huilen. Kijk dus goed naar de apparatuur die gebruikt wordt. Ook het bijstellen van abonnementen is niet altijd vrijelijk. 🙂
Ik heb de hoop opgegeven dat T-mobile met een combi regeling komt. Ik roep alle klanten op ons samen te verenigen en zodra ons contract ten einde loopt dit te stoppen met als reden combiregeling niet aanwezig. Dan hebben ze binnen 24 uur een oplossing. Zolang we blijven zeiken en geen aktie onder nemen zal er niks veranderen. NIET VERLENGEN BIJ T-MOBILE.
Ook ik ben TM Mobiel klant en wilde graag overstappen op een mooie pakket omdat ik eigenlijk wel fan ben van onze magenta vrienden. Echter is de time to market best een dingetje aan het worden. Begint een beetje op Orange te lijken, die liepen ook achter de feiten aan.
Quote van de T-Mobile Live Forward website: "Mark Klein: “Wij beseffen ons terdege dat een nieuwe aanpak nodig is om ons de komende jaren nog sterker te kunnen onderscheiden van de alles-in-één pakketaanbieders. [b] De tijd dat knappe koppen binnen onze organisatie in hun eentje trends voor consumenten en bedrijven kunnen voorspellen, ligt echt achter ons. In de digitale wereld om ons heen gaan zaken tien keer zo snel."[b]

Blijkbaar hebben ze de vijfde versnelling niet kunnen vinden, nog steeds op zoek naar de sleutels? 😉
Ik ben al jaren trouwe klant bij T-Mobile en had graag ook T-Mobile Thuis gehad. Maar er zijn nog steeds geen harde toezeggingen gedaan over combinatie kortingen, die me wel zijn toegezegd tijdens een telefoongesprek. Wil zeker niet negatief overkomen, want ik ben super en zeer tevreden over T-Mobile Mobiel. Maar er iets over zeggen, dat mag toch wel?!

Begin dit jaar heeft iemand mij van T-Mobile Thuis gebeld met de vraag of ik ook Thuis wil aanschaffen en als er dan een combinatie korting komt, dat ik die zeker ook direct zou krijgen. Moest daar nog even over nadenken en ze zouden me terug bellen. Wij hadden de beslissing genomen om eventueel over te stappen, maar we zijn nooit meer gebeld. Vind ik zelf wel heel erg jammer, want ik ga er zelf niet achteraan, zo is mijn instelling! Daarom hebben we, sorry aan iedereen binnen T-Mobile, besloten om een nieuw jaar af te sluiten bij een andere provider. Lopen wij onze combinatie kortingen dan wel mis, maar nu weet ik wat ik heb en het duurt nu wel heel lang.

Vind het jammer dat T-Mobile beetje achter blijft, maar ik ben en blijf een trouwe klant aan T-Mobile Mobiel. Ze hebben nu geen prijs verhoging, wat wel slim is natuurlijk. Maar ik blijf toch nog maar even een jaar klant bij mijn oude provider, die me nu ook een aanbieding heeft gedaan, dus ik ben eigenlijk nu NET weer iets goedkoper uit dan T-Mobile Thuis. Na dat jaar zien we wel weer verder. Mijn magenta kleur is en blijft!!
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende. Ik ben T-mobile mobiel en T-mobile thuis klant. Ik heb geen TV van T-mobile thuis, maar wel van Knippr. Dit vooral omdat ik geen extra box wil en alles via de AppleTV doe. Krijg ik zo ook combikorting? Knippr is een T-Mobile product dus dit zou wel logisch zijn!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Barbara, niet fijn om te lezen dat je een slechte ervaring had met onze klantenservice. Dat horen we beter te doen.

Ik wil het niet goedpraten, maar we zitten nog in een nasleep van een storing waardoor het wat drukker was. Ik kan mij voorstellen dat de telefoon van mijn collega roodgloeiend stond. Nogmaals, dit is geen excuus, want uitleg is op zijn plaats.

Zoals hierboven ook staat, er is nog geen aanbod. We hopen dit z.s.m. wel te hebben. Ik wil je dan ook adviseren gewoon het abonnement aan te vragen, zodat je wel op internet kunt straks na de verhuizing. Het combinatie-aanbod, al is deze wat laat, gaat er hoe dan ook komen!
Reputatie 2
Ben het met je eens, toch raar dat in "6 maanden niets gerealiseerd kan worden....

EN maanden lang blijven melden zsm...
In de zes maanden waarin ze klanten nu aan het lijntje houden had je al een half jaarabonnement bij de concurrentie inclusief voordeelacties kunnen hebben. Leuk, die 'vertrouw me maar, je kunt gerust een abonnement afsluiten' opmerkingen hier, maar als mijn contract over anderhalve maand afloopt er er geen aanbieding ligt bent ik in elk geval weg.
Wanneer wordt er bekend wat de combinatievoordeel gaat worden met bellen en tv? Alle andere providers hebben dit al.

Groet, Jeroen
Al maanden gonst het dat abonnementen voor TV en Internet met een extra korting aan elkaar gekoppeld zouden worden, wanneer gebeurt dat nu eindelijk eens.
Reputatie 1
Wilde al eerder verlengen bij Telfort maar eerst nog niet gedaan. Nu een dusdanig aanbod dat ik heb gekozen voor verlenging bij Telfort. Het probleem waardoor TM nog steeds geen combi-aanbod heeft gedaan voor bestaande TM mobiele klanten wordt misschien wel veroorzaakt door de administratieve overgang van de Vodafoners die TM niet snel genoeg kan integreren in hun systemen. TM geeft wel aan dat iedereen met terugwerkende kracht gebruik kan maken van hun, in de toekomst uit te brengen aanbod. Daar zou ik nog wel mee kunnen leven maar......waarom geeft TM dan niet alvast aan WAT dat voorstel dan zou zijn. Juist hierdoor zeg ik " I'm out!".
Sinds 22-10-2015 zijn wij van UPC/Ziggo overgestapt naar Vodafone thuis. Ook hebben wij 3 sim only abonnementen bij Vodafone.
Vodafone thuis word T-Mobile, daar heb ik geen problemen mee.
Vodafone gaat samen met Ziggo.
Dit houd voor mij in dat, als ik 2 sim only abonnementen (smart 500) zou willen verlengen (omdat dat goedkoper zou zijn), ik alle voordelen die wij hadden bij vodafone en vodafone thuis (bv 1gb extra data) kwijt raak.
Mocht ik toch mijn sim only abonnementen willen verlengen en hetzelfde willen als ik nu heb zou ik daar bij T-mobile ongeveer 8 euro per maand (per abonnement) meer voor moeten gaan betalen. Als ik niet verleng en het dus zo houd blijven wel alle voordelen staan.
Ik baal hier behoorlijk van want ik betaal nu dus standaard teveel. Overstappen naar Ziggo zou voor mij zeker het overwegen waard zijn.
door een medewerker van T-Mobile via facebook word ik naar dit forum geleid omdat er gewerkt word om combivoordeel in te voeren, maar hoe lang gaat dat duren????
Wel zou ik dan van Vodafone mobiel over moeten stappen naar T-mobile.......
We wachten dan maar af, al duurt het wachten al erg lang zoals anderen dat hier ook al aangeven.
Het moet niet zo moeilijk zijn om een combo korting in het leven te roepen, zeker niet als je zelf binnen het gezin 3 (!!) mobiele tmobile abbo's hebt en je afwilt van je huidige provider....

Ik moet binnenkort de knoop doorhakken welke provider ik wil... anders houdt het gewoon op...... dan zou het ene gemiste kans zijn.

Dag allen!

Als ik op dit forum rondkijk, zie ik dat er erg veel vraag is naar ons aanbod rondom Quadplay, Mobiel en Thuis voordeel oftewel Combinatiekorting. Niet meer dan terecht natuurlijk, daarom start ik dit topic. Dan kan de discussie hier gebundeld worden, dan hoeven we niet tussen alle verschillende topics te schakelen.

Zodra er meer info is rondom een actie, dan zullen we dit (onder andere) hier plaatsen! 🆒
Wanneer komt T mobile met combi voordeel bij mobiel abonnement samen met T mobile thuis?
Pas hierover contact gehad en toen werd gezegd eind Juli.
Wel het is nu eind juli maar nog geen teken gehad.
Gr Milko
Goedemorgen allen,
Ik twijfel nog om over te stappen omdat ik geen fan ben van adsl. Maar gezien de prijzen van een niet nader te noemen concurrent twijfel ik. Er is nog niks bekend over quad abbo's. Maar kan der al wel gezegd worden dat wanneer ik nu over stap ik nog wel recht heb op deze aankomende quad deals. Ben namelijk al klant bij tmobile mobiel.

Mvg Frank
Reputatie 2
Tijdje niet gekeken op het forum, las dat er al vanaf FEBRUARI aan de combinatie wordt gewerkt, en nu nog niets?

Heb pas een abonnement afgesloten, ben op zich tevreden met T-mobile al jarenlang, mijn vraag kan ik met terugwerkende kracht restitutie oid krijgen mocht het nog Maanden gaan duren?
Nog even geduld! Tmobile heeft net de prijzen voor nieuwe klanten verhoogd en zal binnenkort met 5€ combikorting komen. Een gedeeltelijke sigaar uit eigen doos. Dat is mijn voorspelling.
Ziggo/vodafone deed hetzelfde.
Mij krijgen ze nu niet meer als tmobilethuisklant.

Prijs verhoging geld alleen voor internet only. Begrijp je frustratie dat er nog geen combi korting is, maar dit topic gaat niet over internet only.
Reputatie 7
Badge +5
@Casadude: Het is al vaker bevestigd dat combikorting voor iedereen gaat gelden. Bestaande en nieuwe klanten.

@RonaldI8: Hoe weet je dat nu al? Er is nog niets bekend over extra korting, extra services of extra data?

Hoewel ik de snelheid waarmee dit op de markt komt jammer vindt en marketingtechnisch slecht, gaat het in de basis om het product zelf. De rest zijn extra's en mooi meegenomen. Bij een niet nader te noemen concullega had ik combivoordeel, maar had ik continu problemen met streamen (Netflix), slecht internet, continue prijsverhogingen, uitvallende apparatuur, etc. Bij vragen kreeg ik steevast te horen dat ze internet boden, maar dat streamen ed niet gegarandeerd werd. Net zo min als dekking. De apparatuurklachten werd niets gedaan.
Reputatie 6
Badge +5
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Dat de combikorting in Oktober/November pas gelanceerd gaat worden. Dat duurt dus nog wel even. Beetje jammer!

Oei! Dit is een bizarre uitspraak van mijn collega geweest! Er is namelijk absoluut geen datum genoemd. Oktober/november is dan ook echt uit de lucht gegrepen. De daadwerkelijke datum is nog niet bekend. Dat het binnenkort gaat komen zingt nu wel een tijdje rond, maar een datum of een maand hieraan te verbinden is niet gewenst. Dit zou alleen maar verwachtingen scheppen en dat is erger dan het onbekende.

Het is echt nog even afwachten. Maar niet te lang! 😉
Reputatie 3
Ik kan jullie alvast wel verklappen dat het voordeel zeker ook zal gelden voor bestaande klanten. Dus niet overstappen. Nog heel even geduld.

Reputatie 2
Mag toch wel hopen dat er meer komt want dit is wel erg karig vergeleken met de concurrentie!😂

Hier ben ik 100% Mee EENS ?

Dit is wel heel karig..

Eredivisie Live Zit al in het abonnement ??? ,Is toch geen Extra ???doe dan een andere zender erbij

Geen extra Data voor Mobiel oid

Geen internet snelheid verhoging niks nada nakkes ?

2.50 Korting is dat het ?
Reputatie 5
Badge +2
Een dergelijke actie kan men in principe in een half uur maken, het combineren van een aantal producten uit het assortiment is niet zo moeilijk, meerdere providers hebben al een soort quadplay voeg daarbij iets leuks toe zoals Netflix of Videoland zo zijn er wel meerdere keuzes wwauit de klant zou kunnen kiezen, vaak is het een kwestie van wel willen maar niet weten wat kan.