Beantwoord

Combivoordeel met T-Mobile Thuis en mobiel

• 15 februari 2017
  • 4 reacties
  • 1347 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over het T-Mobile thuis abonnement. Ik heb op dit moment nog een mobiel abonnement bij Vodafone. Vodafone had eerder voordeel voor mensen die én Vodafone Thuis én een mobiel abonnement bij Vodafone hadden, namelijk dubbele mb's en een gratis themapakket.
Nu is mijn vraag: Komt er bij T-Mobile ook nog zo'n soort voordeel voor klanten die én T-Mobile thuis
én een mobiel abonnement bij T-Mobile hebben?

Mvg,

Reijer
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2017, 09:22

Goedemorgen allemaal,

We zien meer vragen hierover binnenkomen en ik heb hier gisteren dan ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen gaat dit topic dan ook op slot. Mochten er nog vragen zijn hierover dan kun je ze stellen in het FAQ-topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Badge +5
Dat is op dit moment nog niet duidelijk, maar in de toekomst moet er vast een combi voordeel mogelijkheid komen. Wat het precies gaat zijn en wanneer is nog niet duidelijk. Even afwachten dus!
ik heb op de chat gezeten en heb niet een klantvriendelijk gevoel hierover. Mujn gsm is 2 dgn geleden gesneuveld en ik wilde een nieuwe, maar vodafone kon mij dan geen extra gigabytes geven. En t mobile heeft hier nog niks op verzonnen, wat ik persoonlijk raar vind, want je weet toch dat je iets overneemt.

Dus nu kom ik duurder uit dan wat ik had. Dus deze overname is niet voor iedereen koek en ei. En moet ik noodgedwongen verder kijken, waar ze wel combi deals hebben.

Helaas, want ik wilde niet overstappen, maar dat er niet is nagedacht dat er ook mensen een andere gsm nodig hebben, vind ik een gemiste kans
Volgens is mij is steeds in de communicatie gezegd dat alle voordelen die je bij Vodafone had, ook gelden bij T-Mobile. Ik had 3gb extra data in de maand bijv. Er zou eerste periode iig niets veranderen in de voorwaarden. Ik zie zelf nu bij T-Mobile geen 3gb voordeel staan, maar komt wellicht nog.

Maar zie net dat het ook al op deze site staat. Moet nog even m'n weg hier leren kennen haha
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We zien meer vragen hierover binnenkomen en ik heb hier gisteren dan ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen gaat dit topic dan ook op slot. Mochten er nog vragen zijn hierover dan kun je ze stellen in het FAQ-topic.