Beantwoord

Compensatie bij 10 dagen geen internet en tv

• 17 februari 2019
  • 3 reacties
  • 364 Bekeken

• Debutant
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Vanaf 8 febuari tot aan vandaag kon ik geen gebruik meer maken van internet en tv. Na thuis gebleven te zijn voor 3 monteurs en het plegen van talloze telefoontjes werkt wifi weer, maar ik heb natuurlijk wel tien dagen zonder internet en tv gezeten. Het spreekt vanzelf dat ik het abonnementsgeld voor de periode dat ik zonder de services heb gezeten niet wens te betalen, maar ik vind een compensatie voor alle last die ik hiervan heb ondervonden wel op zijn plaats. Het is in ieder geval een kans voor T-Mobile mij als klant te behouden nadat het contract afloopt. Wil graag weten hoe T-mobile hier mee om wil gaan.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 17 februari 2019, 18:29

Hallo @RM3,

De compensatie regeling staat in de voorwaarden. Bij een storing die langer duurt dan 12 uur krijg je een vergoeding. deze bestaat uit 1 30ste deel per dag dat je geen gebruik heb kunnen maken van de diensten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @RM3,

De compensatie regeling staat in de voorwaarden. Bij een storing die langer duurt dan 12 uur krijg je een vergoeding. deze bestaat uit 1 30ste deel per dag dat je geen gebruik heb kunnen maken van de diensten.

Mijn vaste internet was erg onstabiel dus ik had wél internet maar viel irritant vaak weg. Opnieuw opstarten 4x per dag. GRRR

TV zelfde...:smiling_imp: , dit 2 jaar lang. 

Heb zeker 2 maal in de week klantenservice gebeld waar ik keer op keer in de wacht werd gezet en mijn verhaal opnieuw moest doen… Zo frustrerend dat ik mijn mobieltje tegen de muur heb “laten vallen”.

Tot op heden geen compensatie ontvangen, :thumbsdown:

Reputatie 5
Badge +12

De compensatie van 1/30 maandbedrag per dag is bij een totale outage. 

Reageer