Beantwoord

[Compensatie] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 14-10-2018

• 26 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Badge +2
  • is een legendarische user
  • 0 reacties
Ik krijg net een mail/servicebericht met de volgende inhoud, waarschijnlijk in verband met de storing van 14-10 (daar is de mail dan weer niet duidelijk over) :

Het kan zijn dat jij onlangs even geen TV hebt kunnen kijken. Vervelend, dat snappen we. Daarom krijgt je van ons vijf gratis films. Ook als je nergens last van hebt gehad.

Gratis films voor jou
We hebben vijf films voor je uitgezocht die je van 26 oktober 2018 tot en met 8 november 2018 gratis kunt kijken. Dit zijn de films die je gratis kunt kijken via On Demand in de Videoshop:

Leuk natuurlijk, maar ik heb geen behoefte aan (deze) films.

Waarom vermeldt T-Mobile in de mail niet wat de regels zijn, in het bijzonder :
Wil de aanbieder u op een andere manier compenseren? Bijvoorbeeld met extra data of beltegoed? Dat mag, maar alleen als u hiermee akkoord gaat.
Ik zie nergens de vraag of met deze (alternatieve) compensatie akkoord gegaan wordt...

Artikel 3.15

• 1. De aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst is een compensatie als bedoeld in artikel 7:1a, eerste lid, van de wet verschuldigd als de levering van die openbare elektronische communicatiedienst als gevolg van een storing voor meer dan 12 uur is onderbroken.
  • 2. Iedere 24 uur waarin de storing zich voordoet bedraagt de compensatie als bedoeld in het eerste lid per 24 uur:
  • a. in het geval van een overeenkomst tot levering van een openbare elektronische communicatiedienst waarbij een vaste maandelijkse vergoeding wordt betaald door een abonnee, tenminste één dertigste deel van die maandelijkse vaste vergoeding, of
  • b. in het geval van een overeenkomst tot levering van een openbare elektronische communicatiedienst waarbij geen vaste maandelijkse vergoeding betaald wordt, tenminste € 0,50.
  • 3. De minimale compensatie per storing bedraagt € 1.
  • 4. Na instemming van de abonnee kan de compensatie als bedoeld in het tweede en derde lid voor een storing als bedoeld in het eerste lid in natura worden voldaan.

(bron)
icon

Beste antwoord door Brian 14 november 2018, 15:43

Hi Eric, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan pak ik je klantgegevens er bij en kijk ik graag wat ik kan doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Inmiddels de factuur binnen over november. Géén compensatie. Ook geen antwoord van T-Mobile op bovenstaand topic (hoewel deze wel verplaatst is...)
En dan doodleuk in de mail over de factuur zetten :

Heb je nog vragen over je rekening?
Op T-Mobile Thuis Klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Of stel je vraag op ons forum.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Eric, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan pak ik je klantgegevens er bij en kijk ik graag wat ik kan doen.

Reageer