Beantwoord

Contact via email

Reputatie 1
Sinds enige tijd kan je niet meer naar jullie mailen. Ik vind dat niet echt klantvriendelijk. In een mail kan je op je gemak je probleem of vraag beantwoorden. Zou dan ook mijn frustratie beter kwijt kunnen over het feit dat we allemaal een nieuw email adres krijgen. Maar ja, wat bij Vodafone wel kon kan helaas nu niet meer. Jammer dat het een heel gedoe is om naar een andere provider te gaan anders deed ik dat. Geen vertrouwen meer in T-Mobile. Ik wens alle medewerkers van de helpdesk veel sterkte met alle boosheid van klanten over dat nieuwe email adres.
icon

Beste antwoord door Sander 31 augustus 2017, 16:38

Je kunt alle contactmogelijkheden in dit topic terugvinden: Contact met de klantenservice. Een kort overzicht:

• Op deze Community kun je jouw vraag voorleggen. Niet alleen T-Mobile, maar ook andere klanten kunnen hier tips en trucs met elkaar delen. Bekijk onze veelgestelde vragen of stel je eigen vraag!
  • Wil je e-mailen, stuur dan liever je vraag direct aan T-Mobile Thuis via Facebookof Twitter via een privébericht. Hier kunnen we jouw vraag snel beantwoorden!
  • Bel je liever, dan is dat ook mogelijk op 0800-0092 (gratis). Zie de contactpagina voor de openingstijden.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Je kunt alle contactmogelijkheden in dit topic terugvinden: Contact met de klantenservice. Een kort overzicht:
  • Op deze Community kun je jouw vraag voorleggen. Niet alleen T-Mobile, maar ook andere klanten kunnen hier tips en trucs met elkaar delen. Bekijk onze veelgestelde vragen of stel je eigen vraag!
  • Wil je e-mailen, stuur dan liever je vraag direct aan T-Mobile Thuis via Facebookof Twitter via een privébericht. Hier kunnen we jouw vraag snel beantwoorden!
  • Bel je liever, dan is dat ook mogelijk op 0800-0092 (gratis). Zie de contactpagina voor de openingstijden.