Beantwoord

Contract en contact Tmobile Thuis

• 6 maart 2019
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Hai, Ik woon samen en wij gebruiken tmobile thuis. Echter had ik laatst een vraag gesteld aan een medewerker van de tmobile klantenservice en werd helaas niet verder geholpen omdat mijn vriend het contract heeft getekend bij tmobile thuis. In dit contract staat wel mijn rekeningnummer en vind het dan wel raar dat ik niet verder te woord wordt gestaan. Hoe kan dit worden geregeld? Zover ik weet kan dit natuurlijk niet. Ikzelf ben al jaren klant bij tmobile vandaar dat ook dit rekeningnummer werd gebruikt.

Bvd.

Ps: de WiFi van tmobile thuis is echt behoorlijk slecht. En dit ligt echt niet aan de afstand van de modem etc.
icon

Beste antwoord door Piotr 11 maart 2019, 10:19

Hey @deborah1985,

Dit is gelukkig heel makkelijk op te lossen! Jouw vriend kan jou toevoegen als contactpersoon. Dan kan ook jij alle wijzigingen doorgeven in het pakket, wel zo fijn! Daarvoor kan hij telefonisch of via de socials contact met ons opnemen.

Ook hebben we voor Wifi problemen een heel handig topic opgesteld. Hier staan een tal van tips die je goed op weg helpen. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @deborah1985,

Dit is gelukkig heel makkelijk op te lossen! Jouw vriend kan jou toevoegen als contactpersoon. Dan kan ook jij alle wijzigingen doorgeven in het pakket, wel zo fijn! Daarvoor kan hij telefonisch of via de socials contact met ons opnemen.

Ook hebben we voor Wifi problemen een heel handig topic opgesteld. Hier staan een tal van tips die je goed op weg helpen. Succes!

Reageer