Beantwoord

Contract overdragen - foutmelding

• 22 januari 2021
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik wil het internet van ons studentenhuis overdragen naar een andere bewoner, aangezien ik zelf ga verhuizen.

Echter, als ik het formulier daarvoor (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername) invul, krijg ik als ik mijn eigen gegevens heb ingevuld (stap 2) de melding ‘Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.’, en geen code per sms toegestuurd.

Kunt u mij hiermee verder helpen? Mijn klantnr. is XXXX

Graag hoor ik van jullie!

Clement

[Screenshot met privégegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Jason 25 januari 2021, 11:25

Hoi @Sabkade 4, welkom op de Community!

Indien de pagina foutmeldingen blijft geven, dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, de benodigde documenten aan ons mailen (klantenservice@t-mobilethuis.nl met in de titel/het onderwerp jouw klantnummer), of ons een privébericht sturen op Twitter/Facebook. Ook kun je nog via de chatfunctie op onze website terecht voor hulp.

Het is lastig om dit via de Community in orde te maken omdat we persoonsgegevens en privacygevoelige documenten nodig hebben die niet in een openbaar topic geplaatst mogen worden. Bovendien kun je in een privébericht geen bijlagen toevoegen. 

Sorry  voor het ongemak! Indien je de documenten gemaild hebt, kan ik het natuurlijk alsnog in orde maken voor je, geef het in dat geval alsjeblieft aan!

Om een contractovername te voltooien, hebben we de volgende informatie/documentatie nodig:

- Kopie ID beide partijen 
- Kopie bankpas beide partijen 
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden. 

Ook ontvangen we graag algemene informatie: 

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres  
- Per wanneer dient de overname plaats te vinden
- 06-nummer van de nieuwe contractant 
- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Sabkade 4  Welkom. Wil je aub de screen en klantnummer verwijderen. Er staan te veel privé gegevens op.

Klik op de …. puntjes rechtsonder je bericht.

Als de moderators iets wil weten vragen ze om een privé bericht. 
Dit is een openbaar community. De hele wereld leest hier mee🤣 wij zijn erg succesvol snap je🙃 

Mvg. 

Goed punt. Ik kan alleen mijn bericht niet wijzigen of verwijderen, heb bij die drie puntjes alleen de opties ‘Link naar reactie’ en ‘Rapporteer'. Kunt u het bericht verwijderen of wijzigen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sabkade 4, welkom op de Community!

Indien de pagina foutmeldingen blijft geven, dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, de benodigde documenten aan ons mailen (klantenservice@t-mobilethuis.nl met in de titel/het onderwerp jouw klantnummer), of ons een privébericht sturen op Twitter/Facebook. Ook kun je nog via de chatfunctie op onze website terecht voor hulp.

Het is lastig om dit via de Community in orde te maken omdat we persoonsgegevens en privacygevoelige documenten nodig hebben die niet in een openbaar topic geplaatst mogen worden. Bovendien kun je in een privébericht geen bijlagen toevoegen. 

Sorry  voor het ongemak! Indien je de documenten gemaild hebt, kan ik het natuurlijk alsnog in orde maken voor je, geef het in dat geval alsjeblieft aan!

Om een contractovername te voltooien, hebben we de volgende informatie/documentatie nodig:

- Kopie ID beide partijen 
- Kopie bankpas beide partijen 
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden. 

Ook ontvangen we graag algemene informatie: 

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres  
- Per wanneer dient de overname plaats te vinden
- 06-nummer van de nieuwe contractant 
- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Reageer