Beantwoord

Contractovername

• 5 april 2019
  • 5 reacties
  • 691 Bekeken

Ik ga weg en ik wil mijn contract achterlaten bij een andere bewoner van het huis. Waar moet ik een formulier krijgen om nieuwe klantgegevens in te voeren? Ik heb vanmorgen over de telefoon gesproken, maar ik begreep niet wat de vorm is. Ik heb mijn zaaknummer AIL91427 ontvangen.
icon

Beste antwoord door Sander 5 april 2019, 20:39

Hoi @Monisia9992,

Goed dat je het hier navraagt! De optie die @CrisTien beschrijft gaat over een mobiel abonnement. Voor een Thuis-abonnement (dat zie ik aan het klantnummer dat je meestuurt) kun je het beste dit topic raadplegen:

Abonnement overdragen aan nieuwe contractant.

Laat je weten of het hiermee lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Monisia9992
Volgens mij moet de andere bewoner dan het contract overnemen.
Meer info en formulier om het aan te vragen.

Let op:
Om het contract over te zetten rekenen we € 25,42 verwerkingskosten. Dit brengen we in rekening bij de nieuwe contracthouder. In geval van overlijden rekenen we geen kosten voor contractovername.

We rekenen geen kosten als je een particulier abonnement overzet naar een zakelijk abonnement. Als je een zakelijk abonnement overzet naar een ander zakelijk of particulier abonnement, betaal je eenmalig € 21,02 excl. btw

Veel succes
Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Leuke dag!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Monisia9992,

Goed dat je het hier navraagt! De optie die @CrisTien beschrijft gaat over een mobiel abonnement. Voor een Thuis-abonnement (dat zie ik aan het klantnummer dat je meestuurt) kun je het beste dit topic raadplegen:

Abonnement overdragen aan nieuwe contractant.

Laat je weten of het hiermee lukt?
Helaas, ik weet het niet, omdat ik al twee dagen contact probeer te maken met T-mobile via Messenger, maar ik word volledig genegeerd. Eerst schreven ze terug dat ze niet begrijpen wat ik aan het schrijven ben, en dan moeten ze het volledig beschrijven. Kan ik iemands contract overschrijven? Ik heb niet veel tijd omdat ik uit Nederland vertrek
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Monisia9992, zo te zien heb je kennis gemaakt met onze Chatbot Lotte! Heb je inmiddels al een antwoord van één van mijn collega's ontvangen? Zo niet stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer