Beantwoord

Contractovername regelen - wie kan me verder helpen?

• 12 december 2017
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Ik ben sinds eind oktober 2017 bezig om een contractovername te regelen. Alle benodigde informatie is al naar de T-mobile Thuis servicedesk gestuurd maar het blijft angstaanjagend stil ondanks dat ik al 2x gevraagd heb naar de stand van zaken.

Is er iemand die me kan helpen om dit vlot te trekken?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sander 14 december 2017, 16:14

Hoi MardeMun,

Voor de volledigheid verwijs ik eerst naar het topic over contractovername.

Begrijp ik goed dat je al alle benodigde informatie via e-mail hebt verstuurd, maar het simpelweg nog niet verwerkt is? Dan pak ik het graag voor je op. Stuur een privébericht naar mij met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

5 reacties

Heb geduld hier duurt het altijd lang voordat je een reactie krijgt , dat komt omdat t_mobile nog niet gewend is dat ze ook nu vodafonethuis hebben zoals de chat is ook weg het begint weer op online.nl te lijken die hadden ze ook voeger, en die hebben ze dus ook niet goed behandeld en zo begint het nu hier ook weer op te lijken helaas
Reputatie 7
Badge +6
Hoi MardeMun,

Voor de volledigheid verwijs ik eerst naar het topic over contractovername.

Begrijp ik goed dat je al alle benodigde informatie via e-mail hebt verstuurd, maar het simpelweg nog niet verwerkt is? Dan pak ik het graag voor je op. Stuur een privébericht naar mij met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +6
@davith, ik kan je garanderen dat T-Mobile Thuis een heel ander beestje is dan online.nl destijds. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hi MardeMun,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het direct aangepast. Dat ging uiteindelijk nog best rap. Bedankt voor het melden op het Forum. Welkom! Ik hoop dat je hier nog vaker komt. Hoe meer mensen, hoe gezelliger! 🆒
Sander,

Bedankt voor je snelle (re-)actie. Wordt zeer gewaardeerd.

Reageer