Beantwoord

Contractovername T-Mobile Thuis

• 23 januari 2018
  • 5 reacties
  • 1371 Bekeken

Hallo,

Mijn T-Mobile internetabonnement zou ik graag willen overdragen naar een andere (particuliere) klant. Op de site is alleen informatie beschikbaar over een overdracht met betrekking tot een mobielabonnement. Is dit ook mogelijk voor mijn internetabonnement thuis?

Met vriendelijke groet,

Joris van Balkom
icon

Beste antwoord door AlexanderdB 25 januari 2018, 17:57

Hey Joris,

Wat ontzettend tof dat je zoiets moois als je Thuis abonnement wil delen met iemand anders! Dit kunnen wij natuurlijk voor je regelen. Om dit te regelen hebben wij 5 dingen nodig.

• Een kopie van een id-bewijs van jou
  • Een kopie van een id-bewijs van de nieuwe contractant
  • Een kopie van de bankpas van de huidige rekening
  • Een kopie van de bankpas van de nieuwe rekening
  • Een geschreven verklaring ondertekend door jou en de nieuwe contractant waarin staat dat het contract overgedragen moet worden.

Dit kun je samen met een nieuw contact e-mail adres sturen naar de klantenservice via Facebook of Twitter in een privébericht. Dan wordt die overname meteen geregeld! :)
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +2
Hey Joris,

Wat ontzettend tof dat je zoiets moois als je Thuis abonnement wil delen met iemand anders! Dit kunnen wij natuurlijk voor je regelen. Om dit te regelen hebben wij 5 dingen nodig.

• Een geschreven verklaring ondertekend door jou en de nieuwe contractant waarin staat dat het contract overgedragen moet worden.

Dit kun je samen met een nieuw contact e-mail adres sturen naar de klantenservice via Facebook of Twitter in een privébericht. Dan wordt die overname meteen geregeld! :)
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben benieuwd of dit lukt....
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben benieuwd of dit lukt....

Ja natuurlijk lukt dit! 🙂 Tried and tested!
Hey Joris,

Hoi Alexander,

Dank voor je bericht en sorry voor mijn late reactie. Ik vind hierbij het wel risicovol dat ik het via Twitter of Facebook ga sturen. Kan ik dit niet naar een mailadres of iets dergelijks sturen?

Groet,

Joris
Reputatie 7
Badge +7
Hi Joris, geen probleem hoor! Als je het via een privébericht stuurtt op Twitter of Facebook dan kan niemand anders dit bericht lezen dus maak je daar geen zorgen over. Als je de informatie tóch liever via e-mail verstuurt dan kan dit natuurlijk ook. Je kan het dan opsturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. De verwerkingstijd via e-mail is op dit moment wat langer dus stuur ons dan even een bericht via het forum of Facebook of Twitter zodra je de informatie verstuurd hebt, dan zoeken we je e-mail er meteen bij om het voor je in orde te maken!

Reageer