Beantwoord

contractovername tmobile thuis

• 15 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Wegens verhuizing willen wij weten hoe we de nieuwe bewoner het contract kunnen laten overnemen.

Il heb het topic gelezen en lees over opsturen via Facebook of Twitter. Dit hebben wij niet.

Is er een mailadres of iets dergelijks?

En de kopie id moet een veilige zijn neem ik aan?

icon

Beste antwoord door Piotr 21 oktober 2019, 11:52

Hey @dikkedikkie 

Je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Geen probleem, ik regel dat graag voor je! Ik heb een aantal documenten nodig om dit in orde te maken, namelijk:

- Kopie ID beide partijen.

- Kopie bankpas beide partijen.

- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen.

Ook ontvangen we graag de algemene informatie:

- Per wanneer dient de overname plaats te vinden.

- 06 nummer van de nieuwe contractant.

- E-mailadres van de nieuwe contractant.

Via Facebook en Twitter wordt je het snelst geholpen, maar je kunt de documenten én de gegevens ook naar dit e-mail adres versturen. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Goedenavond @dikkedikkie 

Je kunt dit telefonisch regelen met de klantenservice, zei zullen je hiermee verder helpen.

Reputatie 2

Goedenavond@dikkedikkie 

Je kunt dit telefonisch regelen met de klantenservice, zei zullen je hiermee verder helpen.

De klantenservice bel ik nooit meer.

45 minuten wachten is me net iets te lang telkens.

Er moeten bovendien documenten worden gestuurd. Denk niet dat dat per telefoon gaat lukken ;)

Reputatie 6
Badge +4

Hallo,

Als ik soms de klantenservice moet bellen wacht ik maximaal 8 minuten ligt ook een beetje aan het tijdstip waarop je belt, de documenten gaan dan waarschijnlijk via de mail dat leggen ze dan wel uit.

Je kunt ook wachten op een reactie van een Moderator morgen of contact opnemen via Facebook of Twitter.

Reputatie 2

Hallo,

Als ik soms de klantenservice moet bellen wacht ik maximaal 8 minuten ligt ook een beetje aan het tijdstip waarop je belt, de documenten gaan dan waarschijnlijk via de mail dat leggen ze dan wel uit.

Je kunt ook wachten op een reactie van een Moderator morgen of contact opnemen via Facebook of Twitter.

Ik wacht wel op een reactie.

Ik heb geen Facebook of twitter. Vind dat sowieso vreemd dat daar privacy informatie langs gesluisd wordt

Reputatie 5
Badge +2

Hey @dikkedikkie 

Je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Geen probleem, ik regel dat graag voor je! Ik heb een aantal documenten nodig om dit in orde te maken, namelijk:

- Kopie ID beide partijen.

- Kopie bankpas beide partijen.

- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen.

Ook ontvangen we graag de algemene informatie:

- Per wanneer dient de overname plaats te vinden.

- 06 nummer van de nieuwe contractant.

- E-mailadres van de nieuwe contractant.

Via Facebook en Twitter wordt je het snelst geholpen, maar je kunt de documenten én de gegevens ook naar dit e-mail adres versturen. Alvast bedankt!

Reputatie 2

Hey @Piotr ,

alles moet lang duren bij T-Mobile en jullie echt niet scherp, zie mijn andere topics.

De link naar het mailadres linkt naar jullie hoofdpagina.

Graag mailadres aanleveren.

Reputatie 2

Ik heb de klantenservice maar gebeld @Piotr 

De overname moet over 5 weken ingaan.

Ze geven daar aan dit niet zo snel te kunnen regelen? 5 weken?

Verder lijkt je lijstje niet compleet want de medewerkster aan de telefoon geeft aan dat er ook bankpassen bij moeten?

Graag spoedige reactie

Reputatie 2

Ik heb mn Twitter maar weer eens geactiveerd.

Echt snel geholpen wordt je niet.

Nadat ik de documenten had toegestuurd met begeleidend schrijven krijg ik dit terug:

Goedemiddag,

dank voor je bericht aan het webcareteam en het doorsturen van deze documenten. Het is echter alleen mogelijk om een aanvraag tot contractovername te doen via onze website en daar de 5 stappen op de doorlopen: https://t.co/e5XcbC7wNj. Via een ander kanaal, zoals hier op Twitter, nemen we dit niet in behandeling. Het spijt me!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet,

^Jacob

Reputatie 7
Badge +6

Hoi@dikkedikkie

Begrijp ik nou dat je gaat verhuizen? Wil je het abonnement niet meenemen naar je nieuwe adres? Dan kan de nieuwe bewoner zelf een abonnement afsluiten. Maar zo kan het natuurlijk ook. Mijn collega vroeg wel degelijk om een kopie van de bankpassen. Alleen het e-mailadres klopte niet. Die heb ik voor je: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Of je stuurt het door via Twitter. Mijn collega dacht dat het over een mobiel contact ging - fout van hem. Had je aangegeven dat het om Thuis ging? Hoe dan ook, met deze twee opties stuur je deze gegevens naar ons door en wij passen het voor je aan. Dat duurt gelukkig geen 5 weken, dat is per ommegaande aangepast. Ik heb het trouwens in de gaten gehouden vandaag: de wachttijd is niet in de buurt van de 45 minuten gekomen! Verre van zelfs. 

Ik hoop dat ik je heb kunnen geruststellen op alle vlakken en dat het snel geregeld is voor je! 

Reputatie 2

Dag @Sander 

Ik neem mijn contract niet mee nee.

Er is in de nieuwe woning al een ander abbo. 

Ik probeer het nog wel eens via twitter

Reputatie 6
Badge +7

Hi @dikkedikkie,  ik begreep dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Cheyenne en dat het geregeld is, top! Voor het TV issue zijn we nog in contact met onze technische dienst, ik heb ze zojuist om een update gevraagd, we houden contact!

Reputatie 2

Hi@dikkedikkie,  ik begreep dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Cheyenne en dat het geregeld is, top! Voor het TV issue zijn we nog in contact met onze technische dienst, ik heb ze zojuist om een update gevraagd, we houden contact!

Klopt de overname is geregeld.

Maar je 2e melding heb ik echt niks aan. We zijn bijna 1 maand verder hoezo geen update over het technische issue

Reageer