Beantwoord

Creditnota na beëindigen van contract

• 18 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Creditnota ( Rekeningnummer: XXXX Datum rekening: 14-09-2020 Klantnummer:XXXX) is nog niet betaald.

Op de creditnota stond volgende vermeld:

“ Het totaalbedrag zal rond 28-09-2020 worden afgeschreven van je rekening XXXX. De afschrijving wordt gedaan door T-Mobile Thuis.”

Wanneer wordt het betaald? Mijn rekening nummer staat vermeld en is XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie plaatsen in een openbaar topic alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Sander 21 oktober 2020, 11:00

Hi @khadim,

Ik geef je graag duidelijkheid! De rekening staat klaar om uitbetaald te worden. Dit zal gebeuren in de week van 2 november. Als je op vrijdag 6 november nog niets ontvangen hebt, laat het mij dan weten in dit topic! 

Bekijk origineel

3 reacties

Er waren berichten met dit soort informatie onder dezelfde kop, vandaar mijn informatie om snel antwoord te krijgen.

Hoe kom ik verder met mijn vraag?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @khadim  De moderators helpen je verder. Ze reageren op de berichten op volgorde van binnenkomst berichten.

Kan je nog even wachten?  Je banknummer online zetten niet slim omdat iedereen kan meelezen, daarom is het verwijderd.
Groetjes

Reputatie 7
Badge +6

Hi @khadim,

Ik geef je graag duidelijkheid! De rekening staat klaar om uitbetaald te worden. Dit zal gebeuren in de week van 2 november. Als je op vrijdag 6 november nog niets ontvangen hebt, laat het mij dan weten in dit topic! 

Reageer