Beantwoord

creditnota nog niet uitbetaald

• 10 augustus 2017
  • 14 reacties
  • 326 Bekeken

waarom is het voor T-Mobile zo belangrijk om mensen aan het lijntje te houden, het is gewoon belachelijk voor worden eerst word beloofd dat T-mobilethuis helemaal rond was, was alleen wachten op de spullen tot boven water kwam toen ik zelf belde dat lijn aangepast moest worden die T-Mobile niet wilde betalen.. daar zit je 1 week voor afsluiting oude internet connectie en T-Mobile had er geen boodschap aan niet anders dan een te schade stelling van een creditnota van € 42,-- we praten hier over mei. op 16 juni kreeg ik eerste bevestiging dat ik binnen 14 dagen me geld had, leven nu in augustus en word elke dag aan lijntje gehouden. tot heden nog steeds geen geld, ben van de week gewoon weer voorgelogen. spreek net crediteuren afdeling en die zegt dat geld dinsdag overgemaakt is, nu leven we op donderdag en vandaag weer gebeld krijgen we te horen dat dinsdag geld nog helemaal niet over gemaakt was.
welke idioot geloofd t-mobile nog. de chat service ligt er al 2 weken uit en telefonisch heb je gewoon je mobiele kosten en dit loop ook lekker op als je al 3 maanden bezig bent om je geld terug te krijgen. misschien komt het omdat ik geen klant ben geworden omdat T-Mobile te beroerd was om lijn te lassen.
het is gewoon triest dat z'n organisatie een particulier als speel bal kan gebruiken en keer op keer je voor de gek houd
icon

Beste antwoord door Sander 11 augustus 2017, 17:31

Dat ben ik volledig met je eens! Met liegen komt niemand verder, jij niet, maar T-Mobile ook niet. Mijn excuses voor hoe het tot dusver gelopen is. Fijn dat je nu positief over mijn collega bent. Ik begrijp dat het nu onder controle is.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Wagy,

Dit is zeker geen best signaal. Goed dat je het hier aankaart! Het is niet de bedoeling de klant het gevoel te geven als speelbal gebruikt te worden. Ik kan mij jouw gevoel wel goed voorstellen, na al die toezeggingen. Ik vind het netjes dat we jou een vergoeding aanbieden na het mislukte abonnement. Nu nog de uitbetaling, Dit kunnen we per maand aanvragen. Dit is in juni gedaan, zodat het op de rekening van juli terechtkomt. Die zou eind juli dan uitbetaald worden. En hier ging het mis. Bij het uitbetalen van meerdere rekeningen in juli, is een fout geslopen. Kan gebeuren, we zijn hier druk mee bezig om dit te corrigeren, maar we liepen tegen enkele zaken op. Hier komen dan ook de toezeggingen vandaan. Wij kregen te horen dat het al eerder goed zou komen. Dat hebben we niet gehaald. Nu wordt er aangegeven dat de uitbetalingen in week 33, uiterlijk week 34 plaats zullen vinden.

Ik begrijp dat het vertrouwen wat lager zal zijn. Ik kan je hierbij wel beloven dat het eraan komt. Je hebt hier immers simpelweg recht op! Mijn excuses voor de eerdere toezeggingen en het uitstel van betalen. Voor nu is het afwachten tot volgende week. Van uitstel komt in dit geval gèèn afstel!
serieus waar dus ik ben gisteren weer voor gelogen met het feit dat het was over gemaakt, nu hoor ik alweer week 33 en uiterlijk week 34. denk dat het tijd word voor kassa en radar want dit is niet normaal meer
het kan nooit zo zijn dat als er al 2 keer een creditnota verkeerd ingeboekt was dat op de uiteindelijke creditnota staat dat rond de 25e juli het overgemaakt zou worden dat een bedrijf als T-Mobile zo met mensen omgaat of ze nou wel of niet klant zijn. door een fout van klantenservice had ik huidige provider stopgezet en nu al maanden op me geld te wachten. nu werd mij gisteren beloofd door de afdeling creditering dat gisteren of uiterlijk vandaag me geld er zou zijn, dat er nu aangegeven gaat worden week 33 en uiterlijk week 34. T-Mobile laat heel goed zien hoe ze over de consument denkt. moet jij eens als consument 3/4 maanden je abonnement niet betalen wat gebeurd er dan?
mijn limiet is bereikt en nederland mag weten hoe T-Mobile met ze klanten omgaat, zal de inhoud van de melding jullie besparen maar wilde wel laten weten dat T-Mobile te ver is gegaan
Reputatie 7
Badge +6
Hoi wagy,

Zo'n koude douche wil ik koste wat kost vermijden! Daarom heb ik direct ook met die afdeling gebeld. Zij vertelden dat het bedrag nu is overgemaakt. Direct hierbij vertelde zij mij dat het echter tot drie werkdagen kan duren voordat het bij jou op de rekening terug te vinden is. Ik begrijp ook niet waarom dat zo lang duurt, maar er zit dus verschil in het moment dat het is overgemaakt en dat jij het ontvangt. Dat verklaart het verschil wat jij hierboven beschrijft.

Ik had de indruk dat ze alles voor me deed en wilde uitzoeken. Ik kan dan ook niet anders dan geloven wat mij zojuist is verteld. Ik wil er dan ook alles aan doen om de correcte informatie aan jou door te geven. Ik ga ervan uit dat nu alles in gang is gezet en onderweg is.
eerlijk waar als ik geld overmaak voor half 3 is het de zelfde dag op de ander zijn rekening nu ga je zeggen dat het tot 3 werkdagen gaat duren. hoe onwerkelijk is dat. moet jij eens tegen een bedrijf zeggen. hoe kan het zijn dat het 3 dagen duurt? en sorry maar de koude douche bij radar is al ingediend en ondertussen kassa ook.. nu zie je zelf dat het alweer uitstel gerust. wat is volgende week de smoes. geloof er niks meer van. voor veel mensen is € 42,50 niet veel maar voor mij is het een week eten.
het zou dinsdag overgemaakt zijn dan met 3 dagen ach had ik het deze week nog gehad, nu mag ik hopen dat ik het voor woensdag heb, serieus ik word hier zwaar gefrustreerd van. krijg niet eens een reactie op officiële klacht die ik heb gedaan via mail. laat wel zien hoe serieus T-Mobile ermee bezig is.
Reputatie 7
Badge +10
eerlijk waar als ik geld overmaak voor half 3 is het de zelfde dag op de ander zijn rekening nu ga je zeggen dat het tot 3 werkdagen gaat duren. hoe onwerkelijk is dat. moet jij eens tegen een bedrijf zeggen. hoe kan het zijn dat het 3 dagen duurt? en sorry maar de koude douche bij radar is al ingediend en ondertussen kassa ook.. nu zie je zelf dat het alweer uitstel gerust. wat is volgende week de smoes. geloof er niks meer van. voor veel mensen is € 42,50 niet veel maar voor mij is het een week eten.

Het is vrij normaal dat het betaling verkeer een aantal dagen kan duren. in het weekend gebeurd het namelijk helemaal niet. (alleen tussen rekeningen van de zelfde bank)
nee nee we praten over sepa gebied kijk maar bij je bank
betalingen voor 14:30 horen zelfde dag op rekening te staan
betalingen erna is de volgende dag.
feit is dat dit proces al 3 maanden duurt, en word aan lijntje gehouden bij T-Mobile elke week komt er wel en nieuw excuus waarom het weer niet overgemaakt is. is niet de eerste keer dat ze gezegd hebben dat het gestort it
Net weer telefonisch contact gehad en is boven tafel gekomen dat bedrag nog steeds niet overgemaakt is. desbetreffende persoon gaat het proces in de gaten houden en houd contact met me tot het proces afgerond is. hij heeft de hele procedure bekeken vanaf aanvraag abonnement tot vandaag en zijn menig fouten gemaakt, dat is het probleem niet. feit is dat er menig maal tegen me gelogen is bij de klantenservice dat ze zeiden dat het geld overgemaakt is terwijl het nooit is gedaan. als ze vanaf het begin eerlijk waren geweest over de procedure en openheid van inzage had het nooit zover gekomen als nu. met andere woorden desbetreffende persoon belt mij volgende week vrijdag terug in de hoop dat het dan gestort is maar hij kan geen garantie geven. maar blijft wekelijks contact houden tot het zover is. dat is hoe iedereen bij klantenservice zou moeten werken in plaats van consument voorliegen. hier bereik je niets mee en creëer je veel meer frustratie.
Reputatie 7
Badge +6
Dat ben ik volledig met je eens! Met liegen komt niemand verder, jij niet, maar T-Mobile ook niet. Mijn excuses voor hoe het tot dusver gelopen is. Fijn dat je nu positief over mijn collega bent. Ik begrijp dat het nu onder controle is.
Ik lees dit hier boven en denk, wat 2 jaar geleden en ze doen nog steeds hetzelfde.
Ik krijg een credit over de eerste 5 dagen van Juli 2019 € 23,75. (ze hebben het zwaar want ze kunnen het niet missen denk ik).
Ik krijg netjes op 14 augustus 2019 een credit factuur (dit lukte niet meer in juli, werd mij verteld).
Op de Creditfactuur staat netjes wij gaan dit bedrag op 28 augustus 2019 van uw rekening afhouden dan wel storten.
Maar net 4 september 2019 gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat de credit op 28 augustus is verwerkt en dat het geld dan op 28 september op mijn rekening zou staan (we zijn dan 3 maanden verder). Toen ik de jonge dame vertelde dat zij mij exact hetzelfde verhaal vertelde als haar collega een maand eerder (uiteraard met alles een maand verschil ik zou 28 augustus het geld ontvangen) kreeg ik als antwoord "ja mijnheer het is nu eenmaal zo, heeft U nog andere vragen".
Ik heb maar opgehangen je word door de klantenservice (en daarmee door T-Mobile) dus als klant blijkbaar al jaren niet serieus genomen.
Het is zo jammer dat zij zo'n goed product leveren (daar jaren tevreden over geweest en nu in mijn nieuwe huis ook weer) maar daar zo'n slechte administratieve puinhoop tegenover zetten.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @evdberk, hmm dit zou inderdaad niet mogen gebeuren. We zijn dit jaar op een nieuw systeem overgestapt waarbij een credit in eerste instantie wordt verwerkt met de daarop volgende factuur of na 4 weken in de daarop volgende maandag uit wordt betaald. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het volledige adres waar het om gaat, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kijk ik graag waar het mis lijkt te gaan!

Reageer