Beantwoord

dag 5 zonder internet (glasvezel, 5262)

• 11 januari 2021
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Ik zit op dag 5 helemaal zonder internet (glasvezel, 5262). T-Mobile zegt dat het een netwerkstoring is in Rijen, Tilburg en Vught. Ik hoor net ook via de telefoon dat ze er hier niets over in het officiële storing topic willen zetten omdat  ze vinden dat de verantwoordelijkheid niet bij T-Mobile ligt, maar bij de netwerkbeheerder. Ook willen ze de netwerkbeheerder niet opbellen om meer duidelijkheid /  een prognose te krijgen want <quote> dan moet ik gaan bellen, en dan kom ik in een menu terecht enzo, daar ga ik echt niet aan beginnen </quote>. Ik moet maar geduld hebben wordt mij verteld.

Ik zit al een aantal jaren bij T-Mobile thuis, en ik wil echt niet overstappen, maar zonder enige duidelijkheid hoe lang dit nog kan gaan duren moet ik nu een plan gaan maken omdat er voor ons beider werk dingen aan gaan komen die niet met een hofspotje opgelost kunnen worden. Ik zag dat ik binnen 3 dagen Ziggo in huis kan hebben en geloof me, dat wil ik eigenlijk echt liever niet, maar als er vandaag geen oplossing in zicht kom zal ik helaas wel moeten. Ik weet simpelweg niet hoe ik er anders zeker van kan zijn dat ik deze week weer gewoon online ben.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 januari 2021, 20:56

Dubbel topic, zie:

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Dubbel topic, zie: