Beantwoord

Datum overstap

• 18 januari 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb via Ziggo opgezegd voor TMobile Thuis. U bevestigd dat per mail 11-12-2017: u bevestigd dat u per 5-1-2018 stopzet. Ziggo start 4-1-2018 met leveren bij mij. Maar op 11-1-2018 bevestigd u dat u pas per 11-1-2018 stopzet. Hierover heb ik gebeld met uw klantenservice en kreeg een slecht verhaal van de medewerker. Hoe dan ook: ik ben het hier NIET mee eens en eis dat u mij de periode 5-1 tm 11-1-2018 terug betaald. Graag bevestigen.
icon

Beste antwoord door Brian 20 januari 2018, 13:44

Hi Eejtz, jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Ik heb het meteen voor je nagekeken en het volgende is gebeurd:

We hebben de opzegging van Ziggo ontvangen met als wensdatum 5 januari. Wij zijn hiermee akkoord gegaan en Ziggo heeft je op 4 januari netjes aangesloten. Wij zetten je abonnement stop zodra wij de bevestiging hebben ontvangen van je nieuwe provider dat je bij hen aangesloten bent zodat je niet zonder verbinding komt te zitten. Wij hebben pas op 11 januari de definitieve bevestiging van Ziggo ontvangen waardoor we op die datum het abonnement stop hebben gezet. De overstapdatum is dus wel correct doorgegeven maar niet op tijd bevestigd door Ziggo. Zij zijn als nieuwe provider verantwoordelijk voor je overstap dus je kan hier het beste contact met Ziggo over opnemen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Eejtz,

Welkom op het Community forum!

Ik begrijp dat je de overstap service van Ziggo heb gebruikt.
Ziggo geeft door wanneer zij willen gaan leveren. echter kan er natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor de levering vertraagd word, in dat geval loopt het oude abonnement even wat langer door.
T-Mobile wacht dus op een seintje van Ziggo dat het is gelukt en stopt de levering. Op die manier zit je dus niet zonder internet. Het kan natuurlijk voorkomen dat Ziggo het seintje te laat heeft gegeven zo dat het iets langer heeft door gelopen. vanaf wanneer werkt Ziggo bij jou thuis ?
Ziggo leverde vanaf 4-1-2018, keurig op tijd. Zowel TMobile als Ziggo hadden bevestigd dat 5-1-2018 de datum zou zijn. Bij Ziggo verwijzen ze naar TMobile: overstapdatum zou correct zijn doorgegeven en door TMobile bevestigd. Ik wil die dagen gecrediteerd hebben.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Eejtz, jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Ik heb het meteen voor je nagekeken en het volgende is gebeurd:

We hebben de opzegging van Ziggo ontvangen met als wensdatum 5 januari. Wij zijn hiermee akkoord gegaan en Ziggo heeft je op 4 januari netjes aangesloten. Wij zetten je abonnement stop zodra wij de bevestiging hebben ontvangen van je nieuwe provider dat je bij hen aangesloten bent zodat je niet zonder verbinding komt te zitten. Wij hebben pas op 11 januari de definitieve bevestiging van Ziggo ontvangen waardoor we op die datum het abonnement stop hebben gezet. De overstapdatum is dus wel correct doorgegeven maar niet op tijd bevestigd door Ziggo. Zij zijn als nieuwe provider verantwoordelijk voor je overstap dus je kan hier het beste contact met Ziggo over opnemen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer