Beantwoord

Datum Overstappen

  • 23 mei 2018
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik kreeg onderstaande mail van mijn huidige provider en ik kan nergens vinden waar ik de start datum van mijn contract kan veranderen.

Kunnen jullie zorgen dat mijn contract pas per 28 juni ingaat en afstemmen met XS4ALL zodat ik geen boetes hoef te betalen?

ik wou eigen even een mail sturen naar jullie maar kon nergens een mail adres vinden op de my t-mobile omgeving, vandaar dit bericht op het forum.

dank & groet,
Willem



Beste klant,

U heeft aangegeven over te stappen naar T-Mobile Thuis B.V.. We vinden het
jammer dat u daarmee uw abonnement Internet en Televisie van XS4ALL bij ons
opzegt. Met deze e-mail bevestigen wij dat uw abonnement per 22 juni 2018
wordt beëindigd.

Slotnota
Uw huidige contract loopt tot en met 28 juni 2018. Omdat u binnen uw
contracttermijn overstapt, ontvangt u van ons in de slotnota mogelijk een
afkoopsom voor uw lopende contract. Wilt u weten wat de mogelijke afkoopsom
is, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

Mocht u zich bedenken, dan kunt u uw overstap nog tot en met vrijdag 1 juni
2018 annuleren bij T-Mobile Thuis B.V.. Uw huidige XS4ALL-abonnement loopt
dan gewoon door.

Enkele dagen voor uw abonnement wordt beëindigd, ontvangt u een retourdoos
waarin u het bruikleenmodem (en indien van toepassing TV-ontvangers) terug
kunt sturen.

We danken u voor het vertrouwen dat u in ons hebt gehad en misschien tot een
volgende keer.

Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact op met de medewerkers van
onze Klantenservice via 020-398 75 40. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van
8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of mail uw vraag
naar info@xs4all.nl met daarin uw loginnaam henskes, dan kunnen onze
collega's uw vragen sneller beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Marco ten Oever
Manager Klantcontact
XS4ALL Internet bv
icon

Beste antwoord door Brian 25 mei 2018, 11:41

Hi strawberryking, goed om te horen dat je overstapt, welkom! Mijn collega heeft de overstapdatum inmiddels aangepast naar 28-06 en de datum is geaccepteerd door XS4ALL, dat gaat dus helemaal lukken! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

hi T-mobile, mag ik een reactie?
Reputatie 6
Badge +7
Hi strawberryking, goed om te horen dat je overstapt, welkom! Mijn collega heeft de overstapdatum inmiddels aangepast naar 28-06 en de datum is geaccepteerd door XS4ALL, dat gaat dus helemaal lukken! 😉

Reageer