Beantwoord

Datum T-Mobile Thuis overeenkomst en Interactieve TV abonnement zijn afwijkend

• 25 april 2018
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo,

Mijn T-Mobile Thuis overeenkomst is op 26-01-2018 ingegaan. Op Mijn T-Mobile zie ik dat mijn Interactieve TV abonnement sinds 05-01-2018 aan staat en mijn Interactieve TV Box sinds 19-01-2018. Echter maak ik hier pas sinds 26-01-2018 gebruik van.

Nu overweeg ik om mijn Interactieve TV abonnement op te zeggen, omdat ik hier weinig gebruik van maak. Aangezien er een maand opzegtermijn geldt voor het opzeggen van mijn Interactieve TV abonnement, moet ik dan rekening houden met de datum waarop mijn T-Mobile Thuis overeenkomst is ingegaan (26-01-2018) of de datum die Mijn T-Mobile aan geeft dat mijn Interactieve TV abonnement aan staat (05-01-2018)?
icon

Beste antwoord door Brian 29 april 2018, 12:12

Hi mariannecraats, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je TV dienst is inderdaad eerder ingegaan maar de datum waar op je internet in is gegaan is leidend, in dit geval dus 26-01-2018. De opzegtermijn voor TV is een maand vanaf het moment van opzegging. Dus stel dat je TV vandaag op zou zeggen, dan stopt deze op 29 mei. Dit staat dus los van de ingangsdatum van je abonnement. Als je de TV dienst inderdaad op wil zeggen laat het dan even weten, dan maak ik dit meteen voor je in orde!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi mariannecraats, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je TV dienst is inderdaad eerder ingegaan maar de datum waar op je internet in is gegaan is leidend, in dit geval dus 26-01-2018. De opzegtermijn voor TV is een maand vanaf het moment van opzegging. Dus stel dat je TV vandaag op zou zeggen, dan stopt deze op 29 mei. Dit staat dus los van de ingangsdatum van je abonnement. Als je de TV dienst inderdaad op wil zeggen laat het dan even weten, dan maak ik dit meteen voor je in orde!
Hi Brian,

Nog bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik zover dat ik mijn televisiedienst wil opzeggen. Kun je mij hier verder mee helpen?
Reputatie 5
Badge +3
Hi mariannecraats,

Ik weet zeker dat Brian je graag helpt, maar ik help je ook graag met de opzegging van jouw TV-abonnement. Om jouw verificatie compleet te maken (ik wil natuurlijk wel bij de juiste persoon het TV-abonnement opzeggen), wil ik je vragen deze gegevens naar mij in een privébericht te sturen:

1. Naam
2. Postcode + huisnummer
3. Geboortedatum
4. Laatste 4 cijfers rekeningnummer

Zodra ik deze gegevens van je ontvangen heb, regel ik voor je dat jouw televisie met een maand opzegtermijn wordt beëindigd. Alvast bedankt!

Reageer