Beantwoord

De verveldende T Mobile pop Up

• 9 juli 2019
  • 13 reacties
  • 680 Bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal.

Het valt me op dat er een T-Mobile popUp is die je vraagt
Of je al je informatie gevonden hebt en hoe we de site kunnen verbeteren.
Maar het zal wel aan mij liggen deze terroriseert me gewoon.
Je kunt niets doen of wel hup daar is die vervelende pop up weer,
krijg bijna het idee dat die je van het forum wil verjagen.

Iemand enig idee hoe ik deze uit kan zetten?

Persoonlijk zou ik het al een verbetering vinden van het forum dat T-Mobile deze gewoon uitzet......

Jo😬
icon

Beste antwoord door Brian 11 juli 2019, 13:31

Hi @Jomanda, je ontvangt deze pop-up omdat wij graag willen weten hoe we onze Community kunnen verbeteren 🙂 We kijken wekelijks naar de resultaten en doen hier dus echt wat mee! Wanneer je de vragen een keer helemaal hebt doorlopen zal de pop-up niet meer terug komen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +4
@Jomanda Ik ben benieuwd waar je die kan zien? Ik gebruik een adblocker en misschien ligt het daaraan, maar heb die nog nooit gezien.
Reputatie 7
Badge +20
@Jomanda @Glassertje Ik gebruik geen adblocker maar heb er op iPad en iPhone ook geen last van.
@Jomanda Kan je er een screen van maken dan zien wij beter wat je bedoelt?
Reputatie 1
Ja is een goede had ik beter eerst kunnen vermelden.

Ben gewoon bezig op mijn pc.
Was hier mijn ongenoegen aan het posten in mijn andere topic... komt die ertussen door, werkt niet echt bevorderlijk voor mijn vertrouwen in de klantenservice van mijn nieuwe provider.

Bijgevoegd het plaatje. Spreekt boekdelen. En je kunt ook meteen niets meer.

Reputatie 6
Badge +4
Wacht is, die kwam gisteren een keer terwijl ik een reactie aan het typen was. Nou je het zegt.
Reputatie 1
Kom je er nog genadig vanaf, ik wordt ermee bestookt.
En dan tijdens een reactie typen deze pop up typerend....
Maar ja, blijft het probleem: hoe kom ik er vanaf?
Reputatie 6
Badge +4
Zie m inderdaad ook net weer. Van mij mag die ook wel weg.

Gebruik je een adblocker? Sommige adblockers kun je selecteren wat je wilt verbergen. Nog niet geprobeerd, maar misschien is dat mogelijk.

Snap ook niet wie het verzint om dit weer te geven terwijl je typt. Maar beter nog, laat het in hemelsnaam gewoon weg.

Heb ook al in instellingen gekeken of daar misschien iets tussen stond. Maar werd niet veel wijzer.
Reputatie 1
Ja de popUp blocker goede tip,daar kon ik hem apart invoeren.
Hoop dat die nu op alle paginas wegblijft.
Tot op heden lijkt het aardig te werken.
Zal dit even aankijken en het weer laten weten.
Jo
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Jomanda, je ontvangt deze pop-up omdat wij graag willen weten hoe we onze Community kunnen verbeteren 🙂 We kijken wekelijks naar de resultaten en doen hier dus echt wat mee! Wanneer je de vragen een keer helemaal hebt doorlopen zal de pop-up niet meer terug komen.
Reputatie 6
Badge +4
@Brian Maar terwijl je een reactie aan het typen bent komt deze in beeld. Dat kan wel wat beter dan toch?
Reputatie 1
Hallo Brian.
Bedankt voor je reactie..... maar dat is de popUp niet met je eens.
Deze blijft maar komen, en geloof me ik heb al diverse keren de popUp doorgelopen.
En helaas werkt mijn blocker ook niet. nu stort gewoon de pagina af als de popUp voorbij komt.
Ja dat is eigenlijk dan wel grappig.....
Reputatie 6
Badge +4
Het is een flash popup ook nog.
Reputatie 7
Badge +7
@Glassertje Er zit een timer op, deze kunnen we aanpassen maar we hebben gemerkt dat wanneer we deze te hoog zetten hij te weinig wordt ingevuld.

@Jomanda Hmm je zou hem niet meerdere keren moeten krijgen nadat je hem een keer ingevuld hebt. Gebruik je No tracking software zoals bijvoorbeeld een Ghostery? In dat geval kan het zijn dat de website niet "weet" dat je hem al ingevuld hebt.
Reputatie 1
Nee ik gebruik geen aparte tracking software.

Maar in firefox heb ik ergens staan cookies wissen, en tracking cookies thirt party staat uit.
heb wel eens alle tracking cookies uitgezet maar dat ging mis met online winkelen.

Maar wordt inmiddels heel handig in het afsluiten van de popUp.

Eerlijk gezegd, zoals ik het ervaar krijg je met deze popUp niet het gewenste effect.

Misschien is een apart Topic met de popUp vragenlijst effectiever.
Eventueel een verwijzing hiernaar in je header.
Net zoiets als dit topic

Maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.

Reageer